handdator

Visa fullständig version : Besök sveriges största portal för modellflyg

Svensktmodellflyg
2006-05-16, 17:37
www.svensktmodellflyg.se
erbjuder gratis medlemsskap, samt informationsutbute, du får tillgång till forum, artiklar, chat, nybörjarguide, samt möjlighet att disktuera modellflyg med cirka 2500 likasinnade.

svensktmodellflyg.se, sveriges största sajt för modellflyg.

bokis
2006-05-17, 15:38
He,he,informationsutbyte .....tja,beror på vad man vill skriva om..Som tidigare(man är ju evighetsmedlem om man registrerar sig) så är jag i alla fall glad om det här blir ett andningshål utan att man ska glädja sig åt div. mail om övertramp,smygreklam o annat roligt..Men det är väl kul att det komersiella forumet SMF får göra gratisreklam här utan att det blir bortplockat,det är ju så det ska fungera!
// Bokis

tonic
2006-05-17, 17:43
Men det är väl kul att det komersiella forumet SMF får göra gratisreklam här utan att det blir bortplockat,det är ju så det ska fungera!
// Bokis

Japp helt rätt bokis!!! Alla är hjärtligt välkomna.

Vi önskar och hoppas på att alla ser detta forum som informationsutbyte utan något ”krigande” där alla kan ta del av produkter, tycke och smak, lärorikinformation mm

jensj
2006-05-17, 21:52
www.svensktmodellflyg.se
erbjuder gratis medlemsskap, samt informationsutbute, du får tillgång till forum, artiklar, chat, nybörjarguide, samt möjlighet att disktuera modellflyg med cirka 2500 likasinnade.

svensktmodellflyg.se, sveriges största sajt för modellflyg.

Jag vill ha en klickbar länk!!! :evil: Hur skall man annars kunna slösurfa till er!?

/Jens
(Editerat av Tonic adm. Här kommer den http://svensktmodellflyg.se)

MrJet
2006-05-20, 16:15
Men det är väl kul att det komersiella forumet SMF får göra gratisreklam här utan att det blir bortplockat,det är ju så det ska fungera!
// Bokis

Japp helt rätt bokis!!! Alla är hjärtligt välkomna.

Vi önskar och hoppas på att alla ser detta forum som informationsutbyte utan något ”krigande” där alla kan ta del av produkter, tycke och smak, lärorikinformation mm

Ah...äntligen ett forum för nuftiga modellflygare.... :D
Här kommer jag trivas...

bokis
2006-05-23, 23:30
Jag besökte den som det uppmanades att man skulle göra...Å sen ...
Måste nog få säga att jag trivs här numera ,gillade svenskt modellflyg skarpt men något hände..Så nu har man bytt favoritplats i datorbruset!!

Ice
2006-05-23, 23:48
Instämmer med förgående talare!!! bra sagt ,, det stämmer faktist! tyvärr....

tobbe
2006-05-27, 16:41
Tja, kaktuschatten e mitt virtuella hem så den lär jag nog aldrig överge :wink:
Men forumen här är utmärkta måste jag säga.

/Tobbe

ssn
2006-06-02, 16:57
Tror fortfarande att SMF skulle kunna fungera bra....

Utan hyperaktiva småttingar utan social kompetens.....

Gillar att småsurfa lite fram å tillbaka.... Men som alltid så handlar det mesta om pluringar....
Gilla att finnas där Von Pluring inte finnes...

Sos i massa mos....

AM
2006-06-05, 17:57
Jag är fortfarande portad på SMF - när jag försöker logga in när jag jobbar i Stockholm. Dvs, att hela portalen på ett stort flygbolag är spärrad på SMF... Jag måste utgöra ett otroligt hot...

IT-snillen i all ära... 2500 likasinnade... Jag hoppas det finns undantag - Nej, det VET jag att det finns undantag... :lol:

Mvh
Ove

ssn
2006-06-05, 18:07
Eg så skulle man hålla tyst.. men inte min starkaste sida.....

Porta två av många aktiva (mycket besökta å gillade) handlarna i detta rike låter som långsamt självmord!!!!

But... What the fuck!!!! Viktigaste är tydligen att få rätt!!! Vad det än kostar....

Sosen (Handlare i många år vet att rätt!!! Det är det kunden har!!)

Eller????

Sos i mos...

ssn
2006-06-05, 18:09
Åke Österlund verkar funka.. Testat Adam Martinsson AM?

He he he...

Sosen..

DrHanke
2006-06-05, 21:07
Ove, prova detta... då kan de leta adr ett tag...

http://www.proxy4free.com/page1.html

ta ipn och porten och skriv inte det i anslutningsinställningar, råder bot på problemet, åsså en ny user...

AM
2006-06-06, 00:03
Det är ju bara så enkelt att jag inte bryr mig. Jag har ingen som helst SMF-abstinens... :wink:

Mvh
/Ove

Brauer
2006-06-12, 01:59
Ur SMF's användarregler

3. Användarnamnet du väljer får inte relatera till kommersiell verksamhet. Inte heller får du visa en e-postadress eller en hemsida i din profil som kan spåras till ett företag som kan tänkas vilja göra reklam på Svensktmodellflyg.se.

Jag måste säga att det är ytterst lustigt att SMF här på forumet själva använder sig av nicket "Svensktmodellflyg" som uppenbarligen har ett kommersiellt syfte. Visserligen är detta ett fritt forum, men lite konsekvent handlande är ju inte fel. :wink:

7. Om vi finner det nödvändigt kan författarens identitet efterforskas för vidare åtgärder.
Får man verkligen göra det? Känns lite som att ta lagen i egna händer... Visserligen tillåter offentlighetsprincipen en hel del men även om det nu är OK att efterforska så får ju knappast handlingarna användas till speciellt mycket. En publicering hade säkert inte gillats hos våra rättsväsenden. :x

Tobbe O
2006-06-15, 22:21
Men Hallå, SMF!! Vad ska man göra där? :( Skriva går ju inte, det har man ju provat förr. :x

Tobbe O

Ice
2006-06-16, 01:57
jupp inte blir man särskillt trevligt bemött där borta.... inte mer än av er som är här!! :lol: