handdator

Visa fullständig version : CHAT



DrHanke
2006-05-17, 21:37
halloj tonic!

vi kräver en enklare chat för att kunna hetlevrat diskutera jordens krökning på kvällarna... har du nått i bakfickan?

tonic
2006-05-17, 22:27
halloj tonic!

vi kräver en enklare chat för att kunna hetlevrat diskutera jordens krökning på kvällarna... har du nått i bakfickan?

Har tittat lite på det. Just nu så vill jag att forumet "kommer till lags" först innan jag fortsätter att utvecka det. Men jag hoppas och tror det kommer att finnas utrymme för en chatt.

DrHanke
2006-05-18, 07:16
tror gör man i kyrkan på söndagarna, nej skämt å sido en chat skulle kunna locka mer users då "rätt" folk chattar i den.

AM
2006-05-18, 08:33
BRA DrHanke! Så ska det låta! När Toni får tid över blir det helt säkert en chat. Just nu koncentreras hans arbete på andra delar av sajten. Vi får ta en sak i taget.

Feedback från Er medlemmar är en av grundvalarna för RCuniverse.se. Så bara ös på med synpunkter och idéer.

Du har bidragit väldigt mycket och väldigt bra DrHanke. Vi tackar speciellt för "Din gajd i RC kosmos". Den köptes rakt av.

Mvh
Ove

|mix
2006-05-18, 13:32
Jag lade just upp lite information om en svensk irc baserad modellflygchat om någon skulle känna för att testa under reklam avdelningen.

DrHanke
2006-05-18, 14:56
IRC är jätte bra om man kan det, tänk på att de flesta i flygsvängen trots allt har några år på nacken, en enkelt webchatt som alla förstår utan massa kommandon hit å dit är helt klart att föredra.

Bara mina tankar...

|mix
2006-05-18, 15:12
IRC är jätte bra om man kan det, tänk på att de flesta i flygsvängen trots allt har några år på nacken, en enkelt webchatt som alla förstår utan massa kommandon hit å dit är helt klart att föredra.

Bara mina tankar...

Jup. En javabaserad chat då? Blir ju ingen skillnad bara man har java installerat på sin dator.. Då kan de som vill använda en annan irc client använda det och dom som föredrar att ha en ruta här på sidan det. Nått sådant är inte omöjligt :)

Ludde
2006-05-18, 15:29
IRC är jätte bra om man kan det, tänk på att de flesta i flygsvängen trots allt har några år på nacken, en enkelt webchatt som alla förstår utan massa kommandon hit å dit är helt klart att föredra.

Bara mina tankar...

Jup. En javabaserad chat då? Blir ju ingen skillnad bara man har java installerat på sin dator.. Då kan de som vill använda en annan irc client använda det och dom som föredrar att ha en ruta här på sidan det. Nått sådant är inte omöjligt :)


japp en java typ smf,s vore fint.. liten enkel...

Jag lover hänga där...

tonic
2006-05-18, 15:45
IRC är jätte bra om man kan det, tänk på att de flesta i flygsvängen trots allt har några år på nacken, en enkelt webchatt som alla förstår utan massa kommandon hit å dit är helt klart att föredra.

Bara mina tankar...

Jup. En javabaserad chat då? Blir ju ingen skillnad bara man har java installerat på sin dator.. Då kan de som vill använda en annan irc client använda det och dom som föredrar att ha en ruta här på sidan det. Nått sådant är inte omöjligt :)


japp en java typ smf,s vore fint.. liten enkel...

Jag lover hänga där...


Hej! Jag har laggt upp en chat på en provsida. Jag ska pm:a er länken, så kan ni prova. Jag hoppas förvissa att ni tycker om den. Det var ett helveta att få rätt på den.

PM:ar er så fort jag överfört databasen så ni slipper regga am er.

tonic
2006-05-19, 22:07
Titta till vänster under Navigering.

bokis
2006-05-20, 08:37
Tack Tonic,kollade in den i går kväll..NICE! Ska prova igen i afton..
//bokis

ssn
2006-05-24, 09:12
En chatt oxå....Mmmm Det tar sej sa mordbrännaren! :D :D :D

Sosen..