handdator

Visa fullständig version : F I A T



DrHanke
2006-05-18, 19:49
Häng med på en åktur i sverige grymaste fiat! En liten film av och med två knäppgökar i ett litet samhälle utanför sthlm. Bokis kollar att dreven e kvar i växellådan, rally växlar, kör galet i 60km/h, drhanke riskerar livet genom fartfyllda filmsekvenser. Med 27hk på bakhjulen, inga fegsnören, manuell ac (veva ner rutorna), 12" feta bling bling fälgar, blå metallic kan detta bara bli en succé!

Förare, Idé, manus: bokis
Stunt director, camera man, video edit, a-ljud: drhanke
Catering, fru, snickare: Britt


http://www.youtube.com/watch?v=zkcqCi7FbSw

Jacob_i_uppsala
2006-05-19, 23:07
Fet rulle helt klart =) Kan tänka mig att människorna lär ha blivit förvånade när det kommer en liten blå köttbulle fram dundrande mitt ute på en lugn skogsväg..


// Jacob :lol:

Gårdö
2006-05-19, 23:23
RESPEKT!

bokis
2006-05-20, 09:28
Jakob ska veta att det ingår 1 km åkning i Fiat vid hembesök! O jag tror att du är så illa tvungen så småningom he,he! Tackar Gårdö! Fast man undrar vadr de-de-de-mon regissören Dr Hanke får Inspirationen ifrån..
Allt hamnar på film efter ett tag..Vare sig offren vill eller inte :)
//bokis

AM
2006-05-20, 09:40
En OTROOOLIG fartupplevelse! Man måste ha i tanken att bilmodellen kom några år efter att man hade lagstiftat om att motordrivna fordon skulle ha en person som gick framför med en varningsflagga....

Kul!

Bra manus, bra regisserat, suverän kameraföring och vilka skådisar! All heder åt stuntmännen som stod på vägen beredda att utföra ett "Chicken Race"! :lol:

Mvh
Ove

bokis
2006-05-20, 11:44
Tackar Ove! 85 km/h är max,bekvämt blir det bara om man ger f-n i att sitta i den men folk blir såglada av att se den,nästan alla ler ett varmt leeende som man möter o det gör det hela värt mödan!
//Bokis

DrHanke
2006-05-20, 12:01
själv e jag mest förvånad över åk komforten, åker till vardags BMW men denna lille köttbulle är minst lika skön att glida fram i, det enda som stör e att bokis sitter där ock förstör åkturen *asg*

bokis *puss* *puss*

DrHanke
2006-11-18, 22:49
Fiaten från i somras, för rolig för att ligga sist i tråden...

Sweeper
2006-11-19, 09:51
DrHanke och Bokis!

Nu får det f-n vara nog! Jag har annat för mig här i livet än att sitta här och titta på alla filmer som erat produktionsbolag plockar fram! ;)

Nej, allvarligt talat, det är en ren njutning att se hur ni far fram genom livet! :D Så fortsätt för allt i världen och filma från er cirkusarena!


Mvh
Göran

pgrts
2006-11-19, 15:46
Hej murre.
Försök länka till filmer som inte kräver att man är medlem för att titta på ;-)

Och du - var landar man med en flygaskcontainer?
/PG

Sweeper
2006-11-19, 17:04
Nja PG, det är inte länkar till några filmer. Det är bara mina länkar till ett par byggtrådar jag har på RC Scalebuilder. Jag har dem liggandes som min signatur.

flygaskcontainer?


Göran