handdator

Visa fullständig version : SMF-träffen i Köping 2006 - lite bilder...



McRegor
2006-07-08, 21:21
Hej,
Här - http://www.mcregor.se/SMF_meeting_2006.htm - kan ni kolla lite hur vi hade det första dagen av SMF-meetinget i Köping. Kort sammanfattning - väldans kul att träffa alla dessa trevliga SMF-are.
Hälsningar
Roger

bokis
2006-07-08, 23:17
Du missade det bästa!!! Limbotävlingen..Dr Hanke får förklara varför huven på hans U-Can-Do e repig..Å varför Bokis åkte triumfvagn hem! PDT_Armataz_02_11
Tack för dagen Roger! Skitkul! Å Bilderna..Bugar.... PDT_Armataz_02_15

McRegor
2006-07-09, 08:57
Tjenixen,
Jodå, jag beklagar missen med Limbon...men det fanns ju så många trevliga att snacka med. Och fotolusten var inte riktigt närvarande under dom omständigheterna..:)
Att du lyckades flyga inverterat under snöret på första försöket - ja, det är bara att buga och bocka ! Imponerande ! Dr Hanke behövde ju några försök till vilket inkluderade inverterade landningar men när han lyckades bända sin stora U-Can-Do under snöret så var det med beundrandsvärd ackuratess..:)
Åter - tack alla för en mycket trevlig dag som gick alldeles för fort !
Hälsningar
Roger

DrHanke
2006-07-09, 10:57
no comment i detta fall, gissa om jag fick höra om detta på vägen hem... :dontknow:

McRegor
2006-07-09, 12:31
no comment i detta fall, gissa om jag fick höra om detta på vägen hem... :dontknow:
...öronproppar, öronproppar Dr Hanke. Och stereon på högsta volymen..:)
Hälsningar
McR

bokis
2006-07-09, 13:16
Tja ,man vill ju inte missunna honom att ta tillfället i akt att hylla sin fantastiske kamrat! Å jag tog givetvis emot alla hyllningar med öppen famn... Min generositet i denna stund visste inga gränser! PDT_Armataz_02_40
(skämt åsido,kommer nog inte att testa det tricket nåt mer,långt över min förmåga,att det gick som det gick var bara flax! PDT_Armataz_02_05 )
Hur som haver så hade Hanke å jag jättetrevligt ,var roligt att få träffa
dig,Tobbe,Toni å resten å få FLYYYGA som trots allt är det roligaste jag vet!

Eje
2006-07-10, 10:18
Tack för fina bilder McRegor!!

Verkligen trevligt meeting och verkligen jätte roligt att träffa er alla.

Tänk att vissa personer är precis så där tokiga i verkligheten som i cyberrymden ? inga namn.... :lol:

Bokis jag har lärt mig något om jag skall på mer meetings , det ny säkra sättet, istället för sån där syntessändare/mottagare..och när man inte är riktigt säker på vilken kanal man har?? :roll:
http://img470.imageshack.us/img470/7636/frekvensklmma9rv.jpg

Ryser fortfarande .....

Ha det gott
Eje

bokis
2006-07-10, 12:17
Vi? Galna? Moi å Dr Hanke? Inte då! PDT_Armataz_02_03
Livsnjutare möjligtvis å flygtokiga givetvis! Kul å träffa er alla,vi gör om'att väl?