handdator

Visa fullständig version : Att ta bort köp/sälj annons.



Slumpen
2006-08-02, 21:23
Enligt "vanliga frågor" så kan jag inte ta bort inlägg som är besvarade. Det tycker jag är rätt i princip MEN, i köp och sälj forumen vill man ju kunna ta bort sin/sina annonser när man köpt eller sålt. Låter väl vettigt?

Jag vill nämnligen inte ha fler Kyosho Cappar :lol:

Går det att ordna herrarna moderatorer?

(Kanske skulle detta ha befordrats direkt till en moderator, men det kanske är fler som undrat!)

Mr J
2006-08-02, 21:46
Jag kan hålla med om att det är lite dumt, men det är bara att säga till så tar vi bort tråden.

Vi moderatorer har så lite att göra på det här genomtrevliga forumet med sin goda stämning, så att städa lite i annonserna känns inte så värst betungande... PDT_Armataz_02_44

Det är fixat.

H_enke
2006-08-02, 22:08
Kan man inte bara editera sitt inlägg eller posta ett nytt inlägg under där det står att varan är såld?

Slumpen
2006-08-02, 22:37
Tack Mr J!

H_enke:
Jovisst kan man editera, men det är inte samma sak tycker jag. Ja nåja, nu är det ju fixat i alla fall :)

tonic
2006-08-03, 01:24
Det vore bra om man editera tråden som såld eller liknande. Det kanske finns nyttig information som flödar i tråden, där andra kan få nytta av.

Sen är det också ett bra sätt att visa nya användare att det händer saker på forumet?

Det får var och en tycka som de vill. Vi kan ta bort tråden om så önskas som Mr J påpekade.