handdator

Visa fullständig version : ..forumet blivit mycket bättre sen alla gnällspikar försvann



McRegor
2006-08-24, 21:32
Hej,
Vete f-n om det egentligen är värt att kommentera men, men....ni kanske sett tråden hos "konkurrenten" - http://www.svensktmodellflyg.se/forum1.asp?viewmode=1&msgid=103179&page=&CurrentMainTopic=6

Det måste ja vara alla vi som finns här på RCU som han syftar på - "gnällspikarna" alltså..:)
Får väl göra rätt för beteckningen då och gnälla på trådförfattaren - att det alltid är lätt att kritisera andra anonymt.
Ha det alla trevliga gnällspikar på RCU .. PDT_Armataz_02_23
Roger
PS: Inte tänkt som start på nåt Forumkrig - det avhåller vi oss från !

colsson
2006-08-25, 04:56
Jag tycker att det blev bättre sen alla gnällspikarna hamnade här.. Då kan vi få gnälla om våra leksaker i fred.. 8)

Eje
2006-08-25, 06:08
Tänk , jag tycker faktiskt att man saknar vissa " gnällspikar" på SMF ibland :)
Men då är det bara att kika in här och frottera sig i allas inlägg.

Tror att det inte är fel att det finns flera svenska flygforum , då kan man hitta det som man känner passar en bäst .
Lite synd är det dock att inte alla kan samlas under samma tak , vore enklare att hinna med och se allt roligt och spännande.

Jag har intresse av modellflyg och tycker just den biten är rolig ,struntar i vad jag läser det bara det är trevligt och bra ;) funkar bra både här och där ,svenska och engelska.

Bra "PS" du skrev McRegor, det inlägget gäller ju inte ifrån alla på SMF som sagt .
Ha det gott .
"positive" Eje

bokis
2006-08-25, 08:14
Jag är personligen väldigt glad att få tillhöra denna grupp!
För att citera en snubbe i början av 60-talet:
"-ich bin ein gnellspich"
Gnäll på bara pojkar o flickor..