handdator

Visa fullständig version : Vill ha ny rubrik i forumet



flightlight
2006-11-02, 08:54
Hej jag tycker att ni skall göra en ny rubrik i forumet som heter RCFF gärna att man måste vara inloggad för att komma dit.
Jag tycker inte att förbundets angelägenheter hör hemma i allmänna avdelningen.
Sedan ser jag fram emot att ni lägger ut postgiro eller bankgiro nummren
skall bli mycket kul att var med.

Snickarjävel´n
2006-11-02, 09:35
Hej jag tycker att ni skall göra en ny rubrik i forumet som heter RCFF gärna att man måste vara inloggad för att komma dit.
Jag tycker inte att förbundets angelägenheter hör hemma i allmänna avdelningen.
Sedan ser jag fram emot att ni lägger ut postgiro eller bankgiro nummren
skall bli mycket kul att var med.

Postgiro samt bankgironummer kommer när föreningen är registrerad som sagts innan.

AM
2006-11-02, 09:38
Hej Flight,
Javisst, Toni, Mats och Jakob jobbar för fullt med att forma hemsidan. Naturligtvis ska endast registrerade medlemmar ha möjlighet att läsa de grupperna. Gästande personer ska endast ha tillgång till "forum-sidorna".

Det tar lite tid att få allt på plats. PG och BG kontona öppnas och publiceras så snart vi fått vårt organisationsnummer från Skatteverket.

Mvh
Ove

Jakob
2006-11-02, 10:30
Hej!

Det ska vi försöka ordna så fort som möjligt!
:p


Hälsningar

Jakob

Ludde
2006-11-02, 16:37
Klart nu? :D

tonic
2006-11-02, 18:51
Klart nu? :D

Härligt med lite skämt:)

Det är klar!!! Vi väntar på Girot,så alla kan betala de 100:-. Så kommer vi att lägga in er användare så ni kan ta del av RCFF:s kategorier.

Snart! snart!

fLa
2006-11-03, 10:20
[color=darkblue Naturligtvis ska endast registrerade medlemmar ha möjlighet att läsa de grupperna. Gästande personer ska endast ha tillgång till "forum-sidorna".[/color]

Hej, har inte riktigt hängt med senaste veckan här på forumet pga ont om tid...men såg citatet ovan. Vad är tanken med det? Ska det vara nån hemlig klubb så man inte får se vad som försegår i - verkar mycket underligt med ett stängt hemligt forum tycker jag. Låt alla läsa men bara medlemmar skriva.

Vem vill gå med i en förening där man inte får veta vad som försegår innanför dörrarna först - luktar sekt!

/fLa

PS Observer att jag tycker RCFF är ett bra iniativ :o min åsikt är bara om ett hemligt internt forum utan extern insikt.