handdator

Visa fullständig version : Kan inte ändra min profil.....



ChristerL
2006-11-10, 18:30
Försökte ändra min profil ("medlemsprofil"). Står nu på sommartid...

Men det gick inte då måste jag fylla i adress, om jag betalt min avgift till RCFF mm (Dessa var markerade med *).

Måste jag alltså vara medlem i RCFF för att kunna ändra saker som tid, avatar och signatur??

Mr J
2006-11-10, 18:35
Det är nog inte riktigt meningen :-)

Å andra sidan ska du inte behöva ändra tiden heller, jag vet att Toni har brottats med att ändra klockan på servern men inte fått det att funka.
Det är inte meningen att alla användare ska behöva ändra nåt mellan sommar/vintertid.

tonic
2006-11-10, 18:45
Försökte ändra min profil ("medlemsprofil"). Står nu på sommartid...

Men det gick inte då måste jag fylla i adress, om jag betalt min avgift till RCFF mm (Dessa var markerade med *).

Måste jag alltså vara medlem i RCFF för att kunna ändra saker som tid, avatar och signatur??

Hej!

Nej du behöver inte vara medlem i RCFF för att göra dina ändringar. Om du inte vill skriva in fullständiga uppgifter, Kan du bara skriva ett frågetecken på varje rad. typ ?

Lycka till!

ChristerL
2006-11-11, 13:09
Tack för svaren!
Såg att "någon" lagt in "?" på min profil och nu funkar det att göra ändringar. Och tiden är nu också "GMT + 1 timme (svensk normaltid)".

tonic
2006-11-11, 14:38
Tack för svaren!
Såg att "någon" lagt in "?" på min profil och nu funkar det att göra ändringar. Och tiden är nu också "GMT + 1 timme (svensk normaltid)".

Det var jag Christer :)

ChristerL
2006-11-12, 21:54
Tack!!