handdator

Visa fullständig version : RCFF - Frågor till Styrelsen



McRegor
2006-12-04, 17:19
Hej,
Jag efterlyser en sektion där vi kan ställa frågor till Styrelsen. Det finns ju en RCFF Anslagstavla men där måste man vara Moderator för att kunna skapa ett ämne.
Det känns inte helt logiskt att ställa frågorna till Styrelsen under Off Topic...
Nåväl - min fråga är hur det går med skapandet av Förbundet inkl Försäkringsfrågorna. När kan vi vänta oss att dessa lösts och allt är klart för en riktig "uppstart".
Hälsningar
Roger

PS: Såg att detta var mitt 300:e inlägg här - det tar sig sa mordbrännarn.. PDT_Armataz_02_23

Jakob
2006-12-04, 19:16
Hej Roger!

Bra idé tycker jag om en speciell flik som skulle kunna heta "Frågor till styrelsen" Jag ska tala med Toni om detta så får vi se vad vi kommer fram till. Vad gäller RCFF:s "riktiga uppstart" så kan jag meddela att vi precis fått vårt organisationsnummer från Skattemyndigheten i Helsingborg som är de som sköter sådana ärenden. Detta innebär att vi nu kan ansöka om ett bankgiro. Med försäkringsbiten är det lite knepigare och RCFF har nästan dagligen kontakt med försäkringsbolaget IF som är de som just nu handlägger vår förfrågan. Vi hoppas på att få ett svar i slutet på denna veckan. Så fort vi har försäkringsbiten klar så kör vi igång på "riktigt"

Hälsningar

Jakob

tonic
2006-12-04, 20:14
Hej Roger!

Så fort vi har vår försäkring och bankgiro klart kommer vi ”släppa in” Alla de som ansökt i RCFF till den delen där ni som medlemmar kan ställa frågor till styrelsen mm.


Eftersom vi snart är framme på mållinjen så får vi ställa frågorna på Off Topic så länge.


Snart är vi i hamn (landat) :)

McRegor
2006-12-04, 20:33
Hej,
Skall det vara ett öppet Förbund så bör nog alla få ställa sina frågor till Styrelsen - inte bara medlemmar.
M a o kan ni nog starta denna avdelning omgående - det kan vara många potentiella medlemmar som vill ha frågor klargjorda av styrelsen INNAN dom blir medlemmar.
Hälsningar
Roger

tonic
2006-12-04, 21:26
Hej,
Skall det vara ett öppet Förbund så bör nog alla få ställa sina frågor till Styrelsen - inte bara medlemmar.
M a o kan ni nog starta denna avdelning omgående - det kan vara många potentiella medlemmar som vill ha frågor klargjorda av styrelsen INNAN dom blir medlemmar.
Hälsningar
Roger

Det är bara att skriva i Off Topic :)

Alla som registrerar sig på forumet kan ställa frågor på något av de olika forum.

McRegor
2006-12-04, 21:40
Hej Tonic,
Jo, jag skrev visst det i min första fråga...men liiite ologiskt att ställa Förbundsfrågor i Off Topic.
Skulle rekommendera en egen sektion för Förbundsrelaterade frågor.
//Roger

tonic
2006-12-04, 21:45
Jag förstår dig.

Just nu kan vi inte prioritera detta. Men jag är övertygad att det kommer ett sådant forum.

Vi i Styrelsen kommer att besvara era frågor vart ni än postar dem

tonic
2006-12-05, 11:25
Hej alla!

Vi fick fixa detta redan nu!

Så nu ska det finnas ett forum som heter Frågor till styrelsen.

Man behöver inte vara en registrerad medlem på forumet för att ställa frågor till oss.

Tack Roger för dina fina idéer.

McRegor
2006-12-05, 12:10
Tack Roger för dina fina idéer.
...för att citera en gammal chef...SWP....från SMFFs site av alla ställen..:)
//Roger

PS: SWP = Stolen With Pride..