handdator

Visa fullständig version : Detta gick nog inte helt som planerat



Glawe
2007-02-15, 12:16
------------raderas--------------

French Military Test Fires Anti-Tank Missile Video@@AMEPARAM@@http://embed.break.com/MjI2NDE0@@AMEPARAM@@MjI2NDE0

mac77
2007-02-15, 19:41
Ja ja...om det nu var fransmän på den andra filmen så verkar det inte så kontstigt - fransoserna fixade det metriska systemet, sen har det inte kommit mycket bra från det landet.

Värsta kombinationen är när britterna och fransoserna samarbetar...detta kanske var ett sånt projekt då dom tydligen använde sig av engelska fraser.

colsson
2007-02-15, 21:06
åh fy fan! Där hade man blivit svettig i kalsongerrna!

PAL
2007-02-15, 21:37
dom där med anti-tank bössan kanske försökte sig på en touch-down :lol:

DrHanke
2007-02-15, 22:28
vad hände egentligen med helin, gick bommen av i luften eller krockade de längre bort?

Raketbössan va riktigt skoj...

Kenna
2007-02-16, 00:24
Jag gick in och raderade första länken, jag tycker det är osmakligt att frossa i andras (döds)olycka och uppenbarligen kan ingen överlevt det där. Hoppas ingen tycker det är fel.

MVH
\Kenth

colsson
2007-02-16, 05:50
Jag gick in och raderade första länken, jag tycker det är osmakligt att frossa i andras (döds)olycka och uppenbarligen kan ingen överlevt det där. Hoppas ingen tycker det är fel.

MVH
\Kenth

Kan faktiskt hålla med dig där. Jag är inte heller så glad för såna filmer...

DrHanke
2007-02-16, 08:43
ah forum polisen kenna i farten! Gillar att du motiverade varför och att du gjort det, slipper man trådar om varför det modereras och vem tog bort, varför osv... Mkt föredömligt gjort!

Sen kan man ju diskutera vara eller icke vara på dessa filmer, räcker ju med att slå på tv nyheterna så har man live från mellanöstern då de spränger och skjuter, men i princip förstår jag och och vi kan väl låta youtube och liknande sidor länka dessa filmer och hålla oss till mer modellflyg filmer så är det upp till var och en vad man vill se?

Glawe
2007-02-16, 09:43
Tycker det va helt Ok. La mina tankar mer åt det tekniska hållet när en heli tappade sin boom och tänkte inte så mycket på något annat.
My bad!

hakank
2007-02-16, 11:45
ah forum polisen kenna i farten! Gillar att du motiverade varför och att du gjort det, slipper man trådar om varför det modereras och vem tog bort, varför osv... Mkt föredömligt gjort!

Sen kan man ju diskutera vara eller icke vara på dessa filmer, räcker ju med att slå på tv nyheterna så har man live från mellanöstern då de spränger och skjuter, men i princip förstår jag och och vi kan väl låta youtube och liknande sidor länka dessa filmer och hålla oss till mer modellflyg filmer så är det upp till var och en vad man vill se?

Håller med. Skönt att jag slapp den länken och fick se lite rolig missilavfyring!
/Håkan

colsson
2007-02-16, 13:21
Tänk, det här är väl fantastiskt! Här raderar moderatorn länkar som han vill och inga sura miner blir det för det! Hade detta hänt på "det andra" forumet så hade det bergis blivit ett jävla hallå....

Vad glad jag är att de kloka människorna håller till här! :best:

Mr J
2007-02-16, 13:39
Medhåll!

Jag tror att nyckeln till denna trevliga stämning ligger i att man berättar varför man modererar.

Keep up the good work! PDT_Armataz_02_44

Glawe
2007-02-16, 13:53
Esh, sånt som händer när man inte tänker sig för, inget att sura för, eller ?




Fast vill ni så kan jag ställa ett jäkla liv :)

hakank
2007-02-16, 14:03
Esh, sånt som händer när man inte tänker sig för, inget att sura för, eller ?


Nej inte alls. Man väljer ju egentligen vilka länkar man klickar på fast det var nog tur att den var borttagen innan jag började klicka:-)

Trevlig helg på er alla!

(Laddar min nyinköpta lillkopter med fyra kanaler och frugan laddar snart sin nyinköpta lama, Livet är härligt!!)

genland
2007-02-16, 19:10
Jag gick in och raderade första länken, jag tycker det är osmakligt att frossa i andras (döds)olycka och uppenbarligen kan ingen överlevt det där. Hoppas ingen tycker det är fel.

MVH
\Kenth

Bra beslut!
Det finns väl förhoppningsvis många
yngre som besöker forumet.
Vad jag menar är att man inte ska framställa
en händelse där man bara kan spekulera i
vad de i helikoptern upplevde under sina sista sekunder
i livet som en häftig filmsnutt.

Tror heller absolut inte att detta var meningen med länken.

Mvh Kent

perreback
2007-03-17, 20:33
dom där med anti-tank bössan kanske försökte sig på en touch-down :lol:

Det är något lurt med det här: kameran är ju nästan hela tiden inriktad på "nedslagsplatsen" (i stället för på skytten) --- precis som om man hela tiden hade vetat vad som skulle komma att hända.