handdator

Visa fullständig version : Forumdöden på väg hit? Äh..



Larsa
2007-04-04, 08:10
Jahopp, till min stora fasa ser jag att även detta forum har gått samma öde till mötes så som exempelvis Svensktmodellflyg.se och flertalet andra..

Ni vet säkert vad jag menar, personangrepp, debatter som inte är något annat än just skitsnack och spridande av ovänskap.

Jag har absolut inget emot debatter, så länge dom ger något. Konstruktiva, kritiska, sakliga och givande debatter vill jag se mer av..

MEN .. som Tony Irwing brukar säga..

Ta reda på fakta innan ni klagar, fråga rätt person om ni vill ha rätt svar.
Att bara komma med påståenden som saknar grund eller förnuft tjänar ingen på, förutom den person som är ute efter att sprida dynga..

Jag hoppas dessutom att debatten om RCFF vs SMFF snart självdör.. det börjar bli tjatigt...


Skärp er, allihop!! ( även jag )

Glawe
2007-04-04, 08:16
Håller med dig Larsa, sätter in namnteckning här med.

AM
2007-04-04, 08:36
Jag hoppas innerligt att vi kan lägga den senaste veckans debatt bakom oss och blicka framåt.

Man ska ju normalt inte gå i klinch när det är så uppenbart vad syftet med inläggen är. Men jag kan inte acceptera att felaktigheter får stå oemotsagda.

Och vi har ju ett fritt forum - utan censur - som faktiskt än en gång har modererat sig själv. Tråkig läsning förvisso, men nu bör lugnet återkomma till forumet.

Vi har mycket att göra utan att behöva ägna tid åt meningslösa debatter och diskussioner som inte leder någon vart.

Glöm inte RCFF's årsmöte i Eslöv - Kristi himmelsfärdshelgen 17 - 20 maj!

Mvh
Ove

Jakob
2007-04-04, 08:48
Jag hoppas innerligt att vi kan lägga den senaste veckans debatt bakom oss och blicka framåt.

Man ska ju normalt inte gå i klinch när det är så uppenbart vad syftet med inläggen är. Men jag kan inte acceptera att felaktigheter får stå oemotsagda.

Och vi har ju ett fritt forum - utan censur - som faktiskt än en gång har modererat sig själv. Tråkig läsning förvisso, men nu bör lugnet återkomma till forumet.

Vi har mycket att göra utan att behöva ägna tid åt meningslösa debatter och diskussioner som inte leder någon vart.

Glöm inte RCFF's årsmöte i Eslöv - Kristi himmelsfärdshelgen 17 - 20 maj!

Mvh
Ove


Kan inte mer än instämma!

tonic
2007-04-04, 10:57
Jo Larsa. Det är sant det du säger och jag tycker som många andra att det blir tråkigt när detta händer.

Jag hoppas att allt komer lugna sig. Så vi alla kan njuta av sommaren, vara vänner på de olika flygfält runt om i landet.

starfighter
2007-04-04, 11:00
Jag får instämma med LARSA..
NU gäller Flygning och (Tävlingarna)och mer Flygning.