handdator

Visa fullständig version : Här setter en...



ssn
2007-04-24, 17:34
Frugan åker till Turkajjet 19/5 å så ringer en kärring från "Good Life"!!!!


-Å du vell?
-Tänkte bara erbjuda Lena ett bättre liv!
- Är det ihop med mej inte så bra?
- Jo kanske men vi har massa trevligt att erbjuda...
- Allt gratis?'
- Nja kanske men massa som din fru behöver....
- Kärringa behöver lugn å ro! KAN NI ORDNA DET?
- Kanske.... vad gillar hon?
- Sniglar i smör å fyrhjulingar! Kan ni ordna det? Gärna en Yamaha! Dom
tycker hon är sexiga!!!! När skickar ni den å sniglarna?
- Är Lena hemma???

Int fan vet jag..... Vem är "Lena"??? Ogift å glaer är man.....

---Klick.....

Larsa
2007-04-24, 21:54
Du e la go du.. Men det visst evi ju redan.. :D

Poteta
2007-04-25, 16:10
Sosen, är det ok om jag vidarekopplar "mina" telefonförsäljare till dig? Börjar tröttna riktigt rejält... Om de frågar "har du tid en stund?" och jag svarar nej så maler f*nskapen på ändå. Känns som det är dem som vinner när jag lägger på eftersom jag går och retar mig på idioterna i flera minuter. :evil: Vill inte ödsla en sekund på dessa dårar.
Nu har vi gått med i Nix men det hjälpar inte alltid. Nästa gång ska jag banne mig låna dina svar, mest gillar jag den där om att vi inte har någon telefon... :lol:

Mr J
2007-04-25, 16:12
Nix är guld värt, men tyvärr tar det ett par månader innan det har slagit igenom överallt...

Taylorcraft
2007-04-25, 18:19
Way to go Sosen!! *asgarvar!!!*...

Tacka nån för att man sitter "på motsatt sida" so to speak; där är det folk som ringer oss för att få hjälp, inte vi som ringer dom för att störa...

Mvh

ssn
2007-04-28, 15:08
Sosen, är det ok om jag vidarekopplar "mina" telefonförsäljare till dig? Börjar tröttna riktigt rejält... Om de frågar "har du tid en stund?" och jag svarar nej så maler f*nskapen på ändå. Känns som det är dem som vinner när jag lägger på eftersom jag går och retar mig på idioterna i flera minuter. :evil: Vill inte ödsla en sekund på dessa dårar.
Nu har vi gått med i Nix men det hjälpar inte alltid. Nästa gång ska jag banne mig låna dina svar, mest gillar jag den där om att vi inte har någon telefon... :lol:

Skicka dom till mej Poteta..... Börjar få brist på dom....
Ringer oftast bara en gång? Mystifesiskt.....

Sosen..