handdator

Visa fullständig version : Liam 3 kör modellflyg a´la bokis o Per flyger gee bee



wesse
2007-06-11, 20:59
Ja nu har vi börjat träna opp pojken min inför flygkariären o Per flyger med sin gee bee för första gången..

p.s nu har jag träffat min idol Bokis på barkaby men han såg inte ut som jag trodde han var ju mycket snyggare i verkligheten...

YouTube - liam o per flyger modellflyg

bokis
2007-06-11, 21:10
Vacker är jag inte men tack,du e snäll..Grabben var jätteduktig!
Lysande!

Glawe
2007-06-11, 21:14
Härligt.. kan knappt hålla mig tills det är dax att köpa den första sändaren till min egen lille grabb :)

Snickarjävel´n
2007-06-12, 05:52
Glawe , de e dax nu. Dom måste hinna få lite spakvana innan dom flyger juh ;)

Impulze
2007-06-12, 15:20
Våran pojk är snart 10 månader och sitter som klistrad då man visar flyg videoklipp. Han t.o.m dregglar :shock: ......men det ska visst bero på tänderna som är på väg påstår hans mamma :p


//Matte

DennanHMFK
2007-06-12, 16:14
"jaha... mamma har inte stängt på..."
yee :D hoppas det inte är copyvrajtat, för det används hos oss också nu. asg

ssn
2007-06-12, 23:01
Premiärflyg!? Hrm.....

Men bra flög den/dom!

Sosen...

Håller på att lära barnbarnet (3 år) att flyga i simulator....
Måste hålla han borta från idrott (foppöll) och politik som har förstört mången lovande ungdom!

Sosimoset...

wesse
2007-06-13, 06:38
Premiärflyg!? Hrm.....

Men bra flög den/dom!

Sosen...

Håller på att lära barnbarnet (3 år) att flyga i simulator....
Måste hålla han borta från idrott (foppöll) och politik som har förstört mången lovande ungdom!

Sosimoset...
att det var premiärtur med gee bee det kan du ge dig på Per fick limma o justera det sista på fältet att han sen rollar så fort han lättar det kan ju tyckas märkligt så det får du ta med honom han finns med på forumet som per.p..
kul att du tränar med barnbarnet men är han tre borde du nog köp en trainer te han

Per P
2007-06-13, 13:17
Hehe, ja det var faktiskt premiärturen med min GeeBee Sportster. Mekade ihop det sista på den ute på fältet, då jag (och det är jag säkert inte helt ensam om) lyckats montera tanken uppochner :oops:
Den flög jättebra!

MVH//Per Pålsson