handdator

Visa fullständig version : Varför ska de hända ?



Stuff
2007-06-24, 03:43
Nu har en av mina kopisar dött varje vecka i rad
Varför just Emmelie den här veckan va hade hon gjort ?
Ja blir så jävla less på allt, allt bara går åt helvete, va ska världen ta vägen ?

Ekis
2007-06-24, 09:11
Det är svårt att förstå varför unga människor rycks bort från livet plötsligt. Jag kan bara beklaga din sorg. Prata med dina kompisar och föräldrar så kommer det att gå lättare att bearbeta sorgen. Håll ut!

Snickarjävel´n
2007-06-24, 09:30
Vet av egen erfarenhet hur det är när kompisar plötsligt rycks bort. Hade en nära vän som jag sen barnsben umgåtts med och delat sorg och glädje med , oftast bara glädje och en massa roliga saker som vi pysslade med.

Han dog i en MC olycka alldeles för tidigt och perioden efter det vart nått så förbannat tungt så det går inte att beskriva i ord. Sorgen och saknade är grym men som Ekis säger , håll ut , man glömmer aldrig men det blir lättare att leva med det.

Poteta
2007-06-24, 16:02
Vet inte vad jag ska skriva, vill bara tala om att jag lider med dig och beklagar sorgen.

Mvh Jörgen.

kenneth67
2007-06-24, 22:15
ibland går saker åt skogen å vi förstår inget av detsom händer....... varför en människa skall ryckas bort aldeles förtidigt.... saknaden tomheten allt som man aldrig sade..... det blir tufft svårt att förstå... borta är dom aldrig för i minnet finns allt kvar! minns å gläds åt alla dom fina stunder allt det roliga det gör inte saknaden å förtvivlan mindre men mer uthärdlig...

OlleP
2007-06-24, 22:48
Hade en kompis som backade över sin tvååring med en hjullastare.
Trettio år senare känns det bättre.
Kom ihåg att man växer med sorgen, troligen till en bättre och kännande människa.
Vi formas av motgångarna.
Vi vill inte vara med om det, men sen vet hur det är när någon annan råkat illa ut.
Vårda känslorna och plocka fram dom när det behövs.