handdator

Visa fullständig version : Nu är det över! Vad tyckte ni om Gränsträffen 2007



Borg
2007-08-06, 14:13
Puh! Nu är det över, åtminstone för besökare och piloter. För oss i Arvika MFK fortsätter det lite till med att rensa upp och återlämna all utrustning mm. Snart drar arbete igång för oss inför nästa upplaga av Gränsträffen...

Vad tyckte ni som piloter och besökare? Vad var vi bra på? Vad ska vi fixa till inför nästa meeting?

Vi hade en lista med förslag från er sedan förra året och vi försökte beta av några punkter från listan och förbättra oss ytterligare. Ni kanske inte märkte av det så mycket men vi själva märkte åtminstone vad vi hade förbättrat. Vi kom även på flera punkter som vi kommer att förbättra i framtiden. Nu ska vi inte sticka under stol med att vi faktiskt glömde en del saker också. Hoppas ingen av er märkte det... ;)

Hursomhelst, vi i Arvika MFK hoppas att ni hade det rent ut sagt skitkul. Det var mycket slit innan och under men det var som vanligt riktigt kul och vi hoppas att ni kommer tillbaks till oss.

/Borg
Arvika Modellflygklubb

Vismund
2007-08-06, 22:10
Överlag så var även denna träff bra tycker jag. Dock saknade jag lite av förra årets tempo. Det var extremt många maskiner där som inte flög, vilket ledde till att det blev lite tjatigt med de få som gjorde det. Jag uppfattade det t o m som speakern hade lite svårigheter med att "fylla" ut de tomrum som uppstod. Personligen tycker jag att det var mer utställning än flygshow detta år jämfört med förra året. Var det vinden som fick folk att fega ur?

Ska tillägga att jag var där på lördagen, och att Tiger Mothen som startade nästan först var överjävligt mäktig.