handdator

Visa fullständig version : Pipa till fyrtaktare by wesse



wesse
2007-08-07, 11:29
har gjort något sensationellt i dag kolla får ni se.....

YouTube - treo pipe by wesse


vissa dagar skrämmer min intelligens mig ordentligt....



i morgon är det en annan dag igen..........

DrHanke
2007-08-07, 14:14
haha wesse!!

sen du vart på besök har ideerna dykt opp när man minst anat det... vad tror du om en sån där sändarhängare i bokis garage men som handtag till ytterdörrn hemma... kan ju bli roligt när folk ska öppna!

Thomas
2007-08-07, 15:13
Öööhh....
Har´u nån ritning eller någet på underverket???
Treo Pipe, allså....

wesse
2007-08-07, 15:14
du fick ju en pilotfigur av mig i bokis paket när jag ser den i ett plan då ska jag gladerligen göra ett dörrhandtag till dig o du blir ej den första som har en sådan ska du veta.....

p.s har bokis fått paketet visste ej adressen så jag skrev bara bokis i stockholm på paketet..
'

i morgon blir ej som i dag

colsson
2007-08-07, 17:43
Alltid kul med nya idéer!
Skämt åsido Wesse, mätte du upp någon effektökning?
Ljudet verkar har blivit lite mjukare och inte så "knattrigt" :)

Själv har jag med framgång byggt ljuddämpare av små rese-spraybrukar till mina marin 26cc:are. Funkade väldigt bra!

kenneth67
2007-08-07, 17:51
wesse wesse vad e det förfel på dig lille pöjk:) hehe så fullständigt galen ... sjuka ideer är inte alltid dåliga ideer;) MEEERAA '*asg*
dina film snuttar var nog det första jag såg när jag blev forum medlem,,, å det piggar ju alltid upp

wesse
2007-08-07, 18:06
Alltid kul med nya idéer!
Skämt åsido Wesse, mätte du upp någon effektökning?
Ljudet verkar har blivit lite mjukare och inte så "knattrigt" :)

Själv har jag med framgång byggt ljuddämpare av små rese-spraybrukar till mina marin 26cc:are. Funkade väldigt bra!

nä någon effektökning mättes aldrig upp men jag slog i hjäl en halv dag o fick skratta åt mig själv för det är ju det livet går ut på...håller nu på att svarva mig en egen design på dämpare fast den går ej visas på nätet så du får åk hit o lär oss o flyg samt titta på dämparen...

i morgon ja då är det inte detsamma som i dag....

bokis
2007-08-07, 20:05
wesse pöjk, om det blir som ja tror så ska banne mig dämpen visas! Skicka en te oss så fixar vi de annars...

Doktorn vid bokis dator :)

wesse
2007-08-07, 20:35
wesse pöjk, om det blir som ja tror så ska banne mig dämpen visas! Skicka en te oss så fixar vi de annars...

Doktorn vid bokis dator :)

du tror helt rätt doktorn det bästa av allt är ju att röken i min os52a är blå så det passar mig bra..har du satt dit din pilotdocka ännu så jag får äran att göra dig ett nytt handtag te dörra...håller fortfarande på med camaton svårt att bli klar för det ploppar opp nya konstigheter i huvudet hela tiden men känner mig ändå ganska frisk...ska göra hänglås framöver så det är ej bortglömt...vi har haft flygdag här nere o herr öberg fick äran o springa i fatt en moki 215 som skenade film ska dyka upp på detta..

lev väl ni har bara detta liv på er...