handdator

Visa fullständig version : Wesse flyger Calmato alldeles själv så det så...



wesse
2007-08-10, 14:41
ja djälkar vilken avkopplande modell länge sedan jag tyckte modellflyget va så roligt o jag vet nästan på förhand att han kommer hem i ett stycke min älskade Calmato ...i natt ska jag sova med Calmaton breve mig........

här är filmen när jag flyger med min Älskling....

YouTube - Flying Calmato yeeeh

p.s förlåt mig hanke o bokis om ni känner er bedragna för mellan mig o Calmaton ska inget komma..... JAG ÄLSKAR DIG CALMATO......

Glawe
2007-08-10, 14:50
Är rätt sugen på en calmato själv fast jag föredrar att bygga mina kärror från kit. Rykten säger ju att det skall komma en Calmato i 60 storlek. Stämmer det eller ?

Snygg bil föressten. Har en likadan, fast röd :)

wesse
2007-08-10, 15:04
Är rätt sugen på en calmato själv fast jag föredrar att bygga mina kärror från kit. Rykten säger ju att det skall komma en Calmato i 60 storlek. Stämmer det eller ?

Snygg bil föressten. Har en likadan, fast röd :)

skit i bilen kolla in min älskling i stället...

:::::Bilar används till att köra Camatos i inget annat:::::

Mr J
2007-08-10, 15:44
Jag gillade "receptet" 50% nitro och 50% expo... PDT_Armataz_02_29

Mr J
2007-08-10, 15:55
Är rätt sugen på en calmato själv fast jag föredrar att bygga mina kärror från kit. Rykten säger ju att det skall komma en Calmato i 60 storlek. Stämmer det eller ?



Det stämmer... http://www.kyosho.com/eng/products/rc/detail.html?product_id=100437

Christer J
2007-08-10, 21:20
ja djälkar vilken avkopplande modell länge sedan jag tyckte modellflyget va så roligt o jag vet nästan på förhand att han kommer hem i ett stycke min älskade Calmato ...i natt ska jag sova med Calmaton breve mig........

här är filmen när jag flyger med min Älskling....

http://www.youtube.com/watch?v=dROce33tcjw

p.s förlåt mig hanke o bokis om ni känner er bedragna för mellan mig o Calmaton ska inget komma..... JAG ÄLSKAR DIG CALMATO......

Härligt Wesse, såg säkert ut :) Tänkte bara på de att om Calmaton ska sova hos dej inatt, ska den stakars hustrun sova i garaget då? :lol:

DrHanke
2007-08-10, 21:57
heja wesse!

Snygga dekaler du har, en video med tips om hur man själv kan få lika fina vore inte dumt!

calmato 60 kommer inte tas in i sverige... varför kan man ju undra... men så har Kyosho sverige sagt iaf:(

wesse
2007-08-10, 22:33
heja wesse!

Snygga dekaler du har, en video med tips om hur man själv kan få lika fina vore inte dumt!

calmato 60 kommer inte tas in i sverige... varför kan man ju undra... men så har Kyosho sverige sagt iaf:(

gick till en reklamfirma som plottade ut klistermäken efter behag.. den sitter på en dubbelfilm så man behöver inte sätta dit en bokstav i taget o varje bokstav är då för sig vilket gör att det ser proffsigt ut kan däremot bli dyrt om man inte hittar någon som gör det svart eller om du känner en snygg tjej som jobbar på stället underlättar det eller så kan du ju köp en egen plotter..

lev väl med dig nu windchillmannen

Glawe
2007-08-11, 08:35
Jäkla typiskt Kyosho.

wesse
2007-08-11, 09:04
heja wesse!

Snygga dekaler du har, en video med tips om hur man själv kan få lika fina vore inte dumt!

calmato 60 kommer inte tas in i sverige... varför kan man ju undra... men så har Kyosho sverige sagt iaf:(

nu ser du o bokis till o ta hem Calmato 60 jag vill ha en nu o skulle kunna vara elak mot någon för att finna den....flyg med rumpan bar i går kväll o tyckte att det gick mycket bättre o landa det kom även med på film men tror inte det finns något intresse för den filmen på forumet eller vad tror du doktorn är ju rädd o min seriösa status vill ju inte skämma ut mig..

nu ska vi ta denna dag med ro för i morgon är det vilodagen...

DrHanke
2007-08-11, 09:27
gör som du vill wesse med rumpan, men i film här? skulle du vilja att frun visa rumpan på internet?

Nej vi skippar rumpan å behåller den seriösa linjen istället!

McRegor
2007-08-11, 10:44
annars så har Staufenbiel haft Calmato 60 med motor i ett halvår eller så..
http://www.modellhobby-shop.de
köpte en Calmato 40 därifrån i fjol.. snabb leverans och bra pris...

Hej,
Inte för jag skall ha nån Calmato - även om Bokis frestat - men Staufenbiel har ju bara paketen med 2T-motor. Och av Farbror Bokis har jag lärt mig att det skall sitta en 4T i Sportsen.. PDT_Armataz_02_11
Hälsningar
Roger

Nexus
2007-08-11, 15:22
Är rätt sugen på en calmato själv fast jag föredrar att bygga mina kärror från kit. Rykten säger ju att det skall komma en Calmato i 60 storlek. Stämmer det eller ?

Snygg bil föressten. Har en likadan, fast röd :)

ja du har rätt om den ,Fredrik

kolla här :

http://www.kyosho.com/eng/products/rc/detail.html?product_id=101457

det stod datum var 2006 års japp !!

MVH Steve

:D :D :D