handdator

Visa fullständig version : modellflygdag i oskarshamn



wesse
2007-08-19, 20:06
Japp i dag blev det landning på asfallt men fick inte med så mycket flygning för jag pratar så mycket strunt hela tiden fick dock med en hembyggd fyrcylindrig motor med oljesump o så vill jag be Bokis om ursäkt för slutet av filmen...förlåt Bokis jag ska bättra mig...

YouTube - modellflygdag i oskarshamn



i morgon är det den andra dagen o dagen i dag har snart varit....

bokis
2007-08-19, 21:05
Ursäkten accepteras motvilligt..Tack för filmen ,vilken ljuvlig gång på den rad4:an! Hur många köpte du? 3?

DrHanke
2007-08-19, 21:13
härligt wesse!

Dock saknade ja en sak som finns i alla filmer...

-Stefan, wesse har du stängt på radion?
-Wesse, ja klart
-Stefan, one-to-tree häpp

gillar wesses åke på bakhjulen! tror vi har allvarliga konkurenter till oss... Dags å smacka ihop en calmato så öva upp sig inför "Calmato VM"

puss på er pojkar!!

sundqvistjohan
2007-08-19, 21:37
Härligt med asfalt inte sant :-) Snygga landningar och fina bilder.

Så småningom vill vi se filmer på alla plan du köpte (i luften). Det fixar du galant då du har flugit Calmato.

EPG
2007-08-19, 21:48
:D

colsson
2007-08-19, 21:59
hur var det att landa på asfalt? Fick du stopp på kärran?

wesse
2007-08-19, 22:15
hur var det att landa på asfalt? Fick du stopp på kärran?
de va nog det roligaste jag gjort på länge..inga problem o få stopp på´n va ju bara o kör runt runt vågade även flyga inför en tidig morgonpublik för första gången .... trots att jag försökt flyga sen jag va 17 år så va det nog första gången i dag (38 snart 39 år) som jag kände att jag bemästrade planet o detta tack vare Calmaton o så lite Bokis oxå...fick med mig fem kärror hem två mycket fina en extra 300 o en super star så nu sitter jag i snickeboa o njuter letar även motor i 90 storlek o då vill jag ju ha en motor som ingen annan har... kanske får ge mig på o gör en... tips på fräcka udda motorer motages..