handdator

Visa fullständig version : ThunderTiger 54 4takt



Heda
2007-09-01, 11:15
Tjo, var 30% rabatt på hobbex idag när jag slog ihjäl lite tid, spontanhandlade en TT 54 4pluttare, frågan e: Gjorde jag bort mig, är det ungefär samma kvalité som Sy, asp, Magnum Mfl ?

Det fanns bara en kvar så jag chansade ;)

wesse
2007-09-01, 11:57
Tjo, var 30% rabatt på hobbex idag när jag slog ihjäl lite tid, spontanhandlade en TT 54 4pluttare, frågan e: Gjorde jag bort mig, är det ungefär samma kvalité som Sy, asp, Magnum Mfl ?

Det fanns bara en kvar så jag chansade ;)

i min yngre period i livet va tt motorer inget o ha men i dag är det bättre kvalitet på dom...så nu blandar du till lite specialbränsle med typ 30% nitro o så filmar du när du kör den så blir det en rolig film...

p.s mina komentarer börs ej alltid tas på allvar eftersom det kan sluta i katastrof :lol: :lol:

Heda
2007-09-01, 12:55
Om jag får komma å köra in den i ditt vardagsrum, det är så kallt ute nu :lol:

wesse
2007-09-01, 13:22
tt motorer behöver inte köras in för dom har ett så kallat naturligt spel i sig...o du har helt rätt dom bör köras i rumstemperatur alltså inomhus för ute kan dom spricka eftersom det är kallt nu ....så får väl man säga att detta är sommarmotorer...

p.s du är välkommen hit o kör inne hos mig här är allt tillåtet

Heda
2007-09-04, 20:45
OKI, har inte slagit gång den än, men återkommer med rapport så fort den e inkörd å varit i luften