handdator

Visa fullständig version : En yxa blev till en RCFF-yxa



wesse
2007-09-09, 20:30
Jo det är svårt o fylla ut dagarna så jag gjorde en film när jag tillverkar en haveriutredningsyxa men det blev en rcff yxa i stället... :lol: :lol: :lol:


http://www.youtube.com/watch?v=xOK-RZxGB_8

I morgon blir det förmodligen en ny dag o då vill jag oxå va med...wesseordspråk.....

DrHanke
2007-09-09, 20:57
i lokala tvister... ja skrattade bra iaf!

jag väntar redan på att fp se första utredningen, måste va bland de roligaste å få kutta upp en modell med den!!

wesse
2007-09-09, 21:04
bra att du skrattade då har jag gjort någon glad....nu fick fram mången skratt hos oss i dag med din hårda svullna kalkonmage...

kenneth67
2007-09-09, 22:48
nice ! de e du å emil wesse .. som snider så fint i trä;) skämt åsido den va riktigt snygg!! hmm styrelsen får väl köpa in den .... högst bjudande ,, ! ...

Nexus
2007-09-10, 00:52
Du,Magnus vad du ska använder Yxa till med vad ???
med Text i RCFF ???

MVH Steve

:? :? :?

2007-09-10, 01:53
Jag tycker han hade en ganska utförlig genomgång i filmen vad den kunde användas till.

Poteta
2007-09-10, 05:57
Otroligt vacker yxa! :D
Om det kommer fler regniga dagar kanske du kan göra en sån där klubba man har när man har möten? Då skulle RCFF ha den vackraste ordförandeklubban i mannaminne. :lol:

wesse
2007-09-10, 06:21
Otroligt vacker yxa! :D
Om det kommer fler regniga dagar kanske du kan göra en sån där klubba man har när man har möten? Då skulle RCFF ha den vackraste ordförandeklubban i mannaminne. :lol:
klubba ska fixas får jag fria händer då menar du får den likna vad som helst då?? den blir ju billigare om jag får fria händer :lol: :lol: :lol:

wesse
2007-09-10, 06:28
Du,Magnus vad du ska använder Yxa till med vad ???
med Text i RCFF ???

MVH Steve

:? :? :?

ja du Nexus denna använder man till o hugga ved i skogen med om det blir kallt ute då man flyger.... skulle man ändå frysa så tar man veden o lägger i en hög o så tänder man en brasa....skulle man ändå frysa kan man ju hugga sönder sin modell i mycket små bitar för att sen åka hem det är ju ändå för kallt att flyga...

EPG
2007-09-10, 08:03
Otroligt vacker yxa! :D
Om det kommer fler regniga dagar kanske du kan göra en sån där klubba man har när man har möten? Då skulle RCFF ha den vackraste ordförandeklubban i mannaminne. :lol:
klubba ska fixas får jag fria händer då menar du får den likna vad som helst då?? den blir ju billigare om jag får fria händer :lol: :lol: :lol:

Jag tror jag vet ungefär hur skaftet kommer att se ut. :lol: