handdator

Visa fullständig version : Poteta videobloggar!



Poteta
2007-09-15, 15:54
Jaha, då har man blivit inspirerad till en videoblogg. Håll till godo!

http://www.poteta.se/video/redigerad.wmv

wesse
2007-09-15, 16:01
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Glawe
2007-09-15, 16:03
Hahaha, klockrent !! :)

DontHitMe
2007-09-15, 16:31
Hehe. finner inte ord!!!

Får väl då bara hålla med föregående talare. :lol:

Pellevin
2007-09-15, 16:45
Jösses... finns det nån som är helt normal här eller??

ps wesse...nu ska snart fåglarna få mat.. bild kommer!! ds

Janne

Poteta
2007-09-15, 16:46
Att vara normal är inte min starka sida... :lol:

Pellevin
2007-09-15, 16:55
Nä... man är nog inte normal i andras ögon.... iaf inte när man har en modellflygbudget som vida överstiger hyran.....

Men det är bara att fortsätta filma... händer att vi kör alla tokerier samt lite simulator i projektorn på jobbet.... dock lite skrämmande att se wesse på 100 tum duk.....

Janne

Per P
2007-09-15, 19:02
:lol: :lol: :lol: :lol: VAR SKA DETTA SLUTA :lol: :lol:

kalleT
2007-09-16, 15:56
Hej, jag har hängt runt här i kulisserna och följt era tokigheter.

Anledningen att jag hittade hit var ju att jag tänkte prova på det här med modellflyg, det är ju en gammal barndomsdröm som väcktes till liv av en liten PiccoZ.

Jag börjar nu tvivla på att detta är en hobby för mig, jag är nog inte tillräckligt tokig! :lol:

Ni är bara för mycket :D :lol:

kenneth67
2007-09-16, 17:25
Hej, jag har hängt runt här i kulisserna och följt era tokigheter.

Anledningen att jag hittade hit var ju att jag tänkte prova på det här med modellflyg, det är ju en gammal barndomsdröm som väcktes till liv av en liten PiccoZ.

Jag börjar nu tvivla på att detta är en hobby för mig, jag är nog inte tillräckligt tokig! :lol:

Ni är bara för mycket :D :lol:så så så lille kalle låt inte farbror wesse skrämma bort dig;) dee ju så här de är även på klubbarna:)
för att kunna verka normal måste man varaganska störd ;)

Poteta
2007-09-16, 21:44
Jippi!
Nu har man lagt en beställning på en sån här:
http://www.sony.se/view/ShowProduct.action?product=DCR-HC96E&site=odw_sv_SE&pageType=Overview&imageType=Main&category=SDH+MiniDV

Nu jädrans ska det bli videobloggar. :lol:
Passar på att visa en idolbild också, jag blir så varm i magen när jag ser vår idol. :D
http://www.poteta.se/Bilder/wesse.jpg

wesse
2007-09-17, 06:21
o jädrans anamma vad snygg han är. Ser ut som en riktig hårding oj vilken tur man fick lära känna honom ..han är ju för underbar ohh...

har hört att han öskar sig semlor på sin födelsedag. men det är bara vad jag hört tror han önskar sig fred på jorden oxå....

Poteta
2007-09-17, 16:38
När fyller herren år?

wesse
2007-09-17, 17:10
Oktober den 24 är alla välkomna att hälsa på medtag semlor så håller jag med kaffe...man är väl smålänning