handdator

Visa fullständig version : Tuppen, kommer ni ihåg den? Nu flygning 2!!



DrHanke
2007-09-24, 21:27
Då var det dags tiden mogen å Bokis i sån sinnesstämmning att inga hinder fanns, Tuppen sätts fast å motor startas... Hur går det, rammlar tuppen av, krashar planet?


http://www.youtube.com/watch?v=_XQcUYto6p8

wesse
2007-09-24, 21:55
har haft ont i huvudet hela dagen hur nu det är möjligt...efter denna film känns det mycket bättre o det bugar jag för......

vem behöver smärtstillande när skrattet kan bota det mesta...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sigun
2007-09-24, 22:03
Trevlig med tuppen, om Bokis bara haft en elkärra istället för etanolkladdet så kanske man kunde hört tuppen spela under hela flygturen med :D :D :D

bokis
2007-09-24, 22:56
Är särskilt stolt över landningen..Knappt en studs men en ohyggligt snygg frivolt..Starten var ett kapitel för sig..Kunde inte få den o stiga utan att den "satte sig" så jag var tvungen o flyga den bakom åkerön utan o se den! :D
Landningen bestod i att ha full höjd o se på när den dök..Kan den ha varit framtung? Bertile,den är fortfarande flygduglig!

bertile
2007-09-27, 12:47
Det förvånar mig men glädjer mig ofantligt. Måste varit en skickligt hopsatt modell.....Ett höjdroder mer eller mindre "so what". Nu har ju också uttrycket 'stå på näsan' fått en ny betydelse. "Fly it once more Sam". Minst!!!
bertile