handdator

Visa fullständig version : Årets största dag va i går



wesse
2007-09-25, 14:05
vilken lycka denna dag sprider hos alla. årets största dag då industrier,kontor,affärer o mackar m.m stannar upp...DEN HAR KOMMIT DEN NYA H..........................................



YouTube - hobb...

Glawe
2007-09-25, 14:15
Nu när du redan har avslöjat vad jag skall få så får du faktiskt hitta på något annat :)

wesse
2007-09-25, 14:17
oj tänkte inte på det :oops:

DontHitMe
2007-09-25, 14:19
Vad kul!
Men jag har inte sett min Hobbex ännu. Kanske tanten har "råkat" kasta den!!!?? Hmmmm.

Jag vill hemskt gärna ha en borstlös motor. Min Cessna börjar bli seg nu..

Sedan funderade jag på en sak.. Undrar om hunden juckar snabbare om man skriver "leverpastej" på tangentbordet.. Nån som vet?

Ha det gött alla!

Glawe
2007-09-25, 14:30
Vad kul!
Men jag har inte sett min Hobbex ännu. Kanske tanten har "råkat" kasta den!!!?? Hmmmm.

Jag vill hemskt gärna ha en borstlös motor. Min Cessna börjar bli seg nu..

Sedan funderade jag på en sak.. Undrar om hunden juckar snabbare om man skriver "leverpastej" på tangentbordet.. Nån som vet?

Ha det gött alla!

Det gör den tyvärr inte. Den reagerar bara på ordet "wesse".

Per P
2007-09-25, 14:50
Hehe, jag vet också att igår var en speciell dag... det har det varit för mig i 26 år... min födelsedag närmare bestämt... :D

T.S
2007-09-25, 15:25
Jag lovar ja ska träna;det är så skönt att du finns en sann vän som stöttar o hjälper eller sprider lycka över våra motgångar tänk om alla vore som du PDT_Armataz_02_02


Lev väl T.S

Sigun
2007-09-25, 15:28
Jag fick med min hobbex igår och man blir som ett litet barn på nytt igen varje gång detta inträffar :)

Va roliga presenter du hittat till alla, gillar nog Gorans present mest hahaha..

Men nu måste du skynda dig Wesse, imorgon blir det fint och vindstilla väder hela dagen !! , så nu måste du klä din Calmato så vi får se dig flyga igen.

Du kan väl ta med Goran så vi får se hans trainer flyga med.. ni kan ju flyga formationer med era plan.

Här är vädret för mönsteås imorgon

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=37732&a=380862&printerfriendly=true&forcastType=1&continentId=10&countryId=1001&locationId=10010108061

kenneth67
2007-09-25, 16:06
Hehe, jag vet också att igår var en speciell dag... det har det varit för mig i 26 år... min födelsedag närmare bestämt... :D en får gratulera då ;) gammle man *asg*

wesse
2007-09-25, 16:23
hipp hipp hurra för per.p i går oxå då...

nu är du snart myndig då.....

EPG
2007-09-25, 16:37
Grattis Per!

Jag fyller också år i september btw.

Det fanns ingen modell med inbyggd antistudsfunktion i katalogen?
Ni verkar ha det rätt skoj där nere i Stranda MFK, man får väl komma och besöka er med "lampplanet" nån dag.

Per P
2007-09-25, 19:05
Grattis Per!

Jag fyller också år i september btw.

Det fanns ingen modell med inbyggd antistudsfunktion i katalogen?
Ni verkar ha det rätt skoj där nere i Stranda MFK, man får väl komma och besöka er med "lampplanet" nån dag.

Då får man passa på o gratta tebax :D

Poteta
2007-09-25, 21:07
Tack för ytterligare en värmande film! :)
Förutom flygplan gillar jag bandybollar, det kan jag aldrig få nog av.
Wesse, vad kommer tomten med till dig då?

wesse
2007-09-25, 21:17
jag önskar mig fred på jorden.........

gor
2007-09-25, 21:59
Vem egentligen behöver hjälp. Du eller Jag??
Den här byn är stor nog för bara en av Oss. Vänt du Bare Wesse när jag får tag i Dej.
Vad tror du om AIRCOMBAT eller PYLON Min Rossi Trainer mot din SLÖA SY Calmato.
Du får välja Handsken är kastad.
Goran

wesse
2007-09-25, 22:09
jag tackar ja till duell kl 1800 onsdag..ska sopa banan med dig...kommer flyga lopingar runt din trainer med calmaton på halvgas...de du lille pöjk :badgrin: :badgrin:

EPG
2007-09-25, 22:22
Pylon?

Jag kanske skulle titta ner redan i morgon, det verkar ändå som att de andra i klubben har lagt ner verksamheten på kvällstid nu... :cry:
Hur dags är ni där, jag slutar redan vid 12 i morgon.

Jag kan inte lova något men har jag bil och det blir väder är det inte alls omöjligt att jag tittar förbi. I så fall tar jag med min Q500 och eventuellt nån mer i klubben.

wesse
2007-09-25, 22:36
Pylon?

Jag kanske skulle titta ner redan i morgon, det verkar ändå som att de andra i klubben har lagt ner verksamheten på kvällstid nu... :cry:
Hur dags är ni där, jag slutar redan vid 12 i morgon.

Jag kan inte lova något men har jag bil och det blir väder är det inte alls omöjligt att jag tittar förbi. I så fall tar jag med min Q500 och eventuellt nån mer i klubben.

ja kom förbi du så ska du få se hur jag snurrar med calmaton runt ditt plan oxå vi börjar väl vid 5 tiden men du kan ju ring innan...

gor
2007-09-25, 22:47
Har ju sagt åt dig att denna vecka går inte. Till helgen tidigast. Men flyg du imorrn du har ju sen ett par dar på dej att limma igen
Goran

;) ;)

EPG
2007-09-25, 23:01
ja kom förbi du så ska du få se hur jag snurrar med calmaton runt ditt plan oxå vi börjar väl vid 5 tiden men du kan ju ring innan...[/quote]

Kollade på eniro.se...

Slutar ditt mobilnummer på 060 eller 324?