handdator

Visa fullständig version : Synd om Bokis



wesse
2007-10-01, 21:43
Stefan o jag ville ge tröst till vår guru med denna allvarliga lilla film...

YouTube - nu är det slut


vi tänker på dig i din svåra stund...ge inte opp börja med en calmato igen så ska du se att allt klarnar igen...

p.s skylla på motorbortfall jo jag tackar jag...vi andra skyller ju på radiostörningar..... :lol: :lol:

Sigun
2007-10-01, 22:00
Hehe.. ännu en rulle man inte får missa ! :) att ni inte ens kan vara allvarliga i en minut.. hihi

Men jag hoppas Bokis tar detta som en komplimang..

/Martin

DrHanke
2007-10-02, 06:48
å tutan va med :) heja wesse... har du gjort den själv?

Glawe
2007-10-02, 09:41
Nästa gång jag krashar skall jag inte säga ngt så wesse hör!

Fin film... :p

Poteta
2007-10-02, 15:43
Meddelandet borttaget p.g.a. dubbelpostning. :oops:

Poteta
2007-10-02, 15:44
å tutan va med :) heja wesse... har du gjort den själv?
Jajamen, här är filmen om tutan:
YouTube - Elplans-skrämma

Fortsättning på tutfilmen:
YouTube - elens fasa del 2

Jag måste säga att jag lever upp som en yngling när jag ser dessa roliga filmer som dyker upp. :D
Jag har löjligt mycket att göra på jobbet, mycket planering och trixande för att hinna med allt. Kommer hem och tittar på dagens rulle och jag skrattar fan som ett litet barn, alla bekymmer rinner av mig som vatten på en gås. Man behöver bli påmind om det viktiga i livet ibland! Det blir inte roligare än vad man gör det till.

Nog svamlat, tack för att ni finns! :lol:

DrHanke
2007-10-02, 17:57
PDT_Armataz_02_07 det var ingen dålig pryl, funkar den i plan också? eller har du en på g som man kan få å låta i dykningarna?

flygaren_93
2007-10-02, 21:02
jag undrade vad som hände när det gjorde en sväng och det bara smal till. och man ser en svart klump falla och planet börgade singlaner...

först trodde jag att det var stabben som ramlade men sen när jag såg jag en svart prick då insåg jag att det var motorn.

är det någon som vet om planet har blivigt kremerat än? De skulle grila korv av elden från planet.( tradition av bokis)

Alexander

colsson
2007-10-03, 04:47
Fantastiska tutor Wesse! och tack för infon om det stabilisrerade träet! Den biten såg ju jäkligt flott ut! :)

DrHanke
2007-10-03, 11:03
men stabiliserat trä, återigen vad menas med det, är det att alla fibrer går åt alla håll så den är lika hårt åt alla håll? Träbiten såg jävligt skum ut? eller beror det på att du hade en nån exklusivare variant av stabiliserat trä?

wesse
2007-10-03, 12:59
jag samlar ihop alla fina träbitar som jag ser i min resa genom livet..sågar till 10*4*20 cm detta mått är bra till knivar..sänder dom till usa där dom stoppar dom i en vakuum-ugn då porer öppnar sig..sänder sedan in polyester ända in o vips har du förevigat din fina träbit...fördelen med detta är att du kan polera upp stycket så det liknar en glasbit med mönster o så är det outslitligt vilket då gör matriellet utmärkt till kniv handtag,pimpelspö m.m


http://www.stabilizedwood.com/