handdator

Visa fullständig version : Har du beställt från RC711.com?



gimbo
2007-10-09, 14:16
Halloj!

Jag är nyfiken på om det är någon här som beställt saker från http://www.rc711.com ? De har fruktansvärt bra priser på E-SKY Belt CP (RTF) helikoptern. Så jag går i tankarna på att beställa där ifrån.

Men först ville jag höra om det är någon mer som beställt därifrån. Och om det gick smidigt och bra?

(är ibland skeptiskt till riktigt billiga priser) ;)

illiadbj
2007-10-17, 07:55
Har beställt ett par lama v4 och diverse reservdelar därifrån, bra leveranstid och billigt!

gimbo
2007-10-17, 10:57
Har beställt ett par lama v4 och diverse reservdelar därifrån, bra leveranstid och billigt!

Låter trevligt!
Vad märker de paketet som?

McRegor
2007-10-17, 12:01
Vad märker de paketet som?

Snälla - eftersom frågan antagligen har med tull/moms att göra kan ni väl ta den privat och inte "annonsera" sådana uppgifter helt öppet på nätet.
Tror inte det gynnar nån av de modellflygare som handlar från t ex Hongkong.
Hälsningar
Roger

gimbo
2007-10-17, 12:29
Vad märker de paketet som?

Snälla - eftersom frågan antagligen har med tull/moms att göra kan ni väl ta den privat och inte "annonsera" sådana uppgifter helt öppet på nätet.
Tror inte det gynnar nån av de modellflygare som handlar från t ex Hongkong.
Hälsningar
Roger

Då jag är nära vän med två tulltjänstemänn kan jag säga att det är inte någon nyhet för dem direkt att det kommer paket märkta "gift". Och de vet att det är utbrett. Varför hålla något hemligt som inte är hemligt? ;)

McRegor
2007-10-17, 12:37
Erfarenheten säger annat än vad du förmodar....
//Roger

gimbo
2007-10-17, 12:42
Erfarenheten säger annat än vad du förmodar....
//Roger

Jag ska självklart göra ett tillägg om vad Roger sa.
Vill ni inte posta svar i forumet får ni gärna skriva ett PM.
Jag är inte här för att ställa till ett uppror :)

bokis
2007-10-17, 13:52
Tack Gimbo! Jag är som Roger o det finns forum :oops: som svämmar över av detta ,före detta UH mfl.
Så lite PM er emellan uppskattas!

kenneth67
2007-10-17, 19:34
jo det är väl sant det har ju framkommit tydligt att dessa olika handlare funkar fin ett tag sedan så är det tvärnit å alla iaf nästan åker dit å få r betala moms å avgifter ..... så ös gärna tips om billiga bra svenska handlare istället.. alternativt att det finns en "låst" för allmänheten tråd ang dessa tips !

Pisces
2009-09-01, 09:35
Ni som handlat härifrån, går det att betala via kreditkortet direkt?
Eller måste man handla via paypal?
Hittar ingen info om det på deras hemsida.

Mavwin
2009-09-25, 11:13
Du kan betala med kreditkort direkt från RC711.com

/Magnus