handdator

Visa fullständig version : årets första flygning i snön hurra hurra



wesse
2007-10-19, 09:45
första snöflyget blev i dag...3w flygaren torgny fick inte i gång bilen i morse kanske han skulle ha ys i bilen i stället :lol:

http://www.wesse.se/film/snow.avi

Sigun
2007-10-19, 14:52
Hejja Wesse :)

Sista jag hörde av Torgny så satt han och gjöt dubbar till sina sommardäck, av malmen han fick över sista gången :) :)

Lycka till med vinterflygningen, här i Tingsryd skiner solen och de är minst 10-12 plusgrader , närmare 25 om man sitter mot en södervägg :) Tur att man inte bor så långt ifrån skåneland som ni norrlänningar i Mönsterås och Hultsfred.. är de inte i Hultsfred de har någon röse med 3 stenar på :lol: :lol:

Ha en trevlig helg, de ska vi ha... vi ska sitta inne och spela spel hela lördagen så någon flygning blir de inte tal om. Får se om vi kan hinna med något på söndag.

/Martin

T.S
2007-10-20, 18:06
Jag hör men ser dig inte Wesse....skönt.....Måste säga att du låter lyckligare över att bussen inte startade än att de kommit snö.När ditt lilla nätta transportmedel cheva 454 ss inte startade skrattade ingen.Alla tyckte så syn o lille Wesse när bärjaren kom,inga glada minner där inte. :lol: :lol: :lol:

Jag fick lägga ner dubb tillverkningen o göra ett nytt batteri i stället. Det blev en del bly över till hagel,när patronerna är klara tänkte ja åka till Tingsryd o skjuta cessnor :badgrin: :badgrin: :badgrin:

Hmm.. undrar vilket språk dom talar där....

Ha en trevlig helg Hälsn Torgny

Flipper
2007-10-20, 22:15
Tja Wesse mannen hörru jag vill bara säga att kul att du har lagt upp en hemsida men du ska veta att å ä ö inte få vara med i filnanet på internet då fugerar inte bilderna. Om det nu e de som e felet med första bilden på din hemsida :-)

:p
Hade gött i snön snart dags att gå ut å rulla sig i snön när man bastar nu rå :D

Mvh.Flipper

wesse
2007-10-20, 22:37
ja har inte betsämt vad jag ska ha som första bild den ska vara uppseende-väckande av guds nåde har du förslag? klart jag rullar mig i snön fast jag gör det utan att basta då är man man :lol: