handdator

Visa fullständig version : Skånehobby upphör



shark
2007-10-29, 20:04
Det har varit på tapeten förr men den här gången verkar det vara sant.
http://www.skanehobby.se/

//Shark

Nexus
2007-10-29, 20:07
då Fredrik Glawe hade rätt om detta att dom upphöra då vet jag det !!
han hade sagt tidigare så nu visade den bevis upphöra aha !!

MVH Steve

:? :? 8) 8)

freddan_6
2007-10-29, 20:13
Var där idag. Just nu 30% rabatt. Jacob säger att han ger upp och säljer tillbaks rörelsen till Jan (som sålde den till Jacob för cirka 2 1/2 år sedan). Skånehobby tänker återuppstå om några veckor igen.
m.v.h. //Fredrik

kenneth67
2007-10-29, 20:14
ok skönt att höra att det inte försvinner en handlare till
hoppas att det fungerar bra för han/dom !!

pilotkalle
2007-10-29, 20:16
:cry:

Jacob
2007-10-29, 21:25
För att det inte ska bli några missförstånd...

Jag tackar för mig och framför allt tackar jag alla trogna kunder som stöttat oss! Som det är sagt så får jag det helt enkelt inte att funka längre.
Janne köper INTE tillbaka skånehobby utan startar en helt ny hobby butik i samma lokaler och samma telenummer MEN med nytt sortiment och nya tag. Detta händer om ca 2 till 3 veckor, då han håller på och bygger om butiken samt jag vill sälja ut det som är kvar. Jag kommer inte vara kvar eller knuten till hans nya firma på något sätt. Därimot så kommer pawel hjälpa han en del.

Än en gång tack för mig! Vi kommer fortfarande att träffas på fältet.

MVH
Jacob

Nexus
2007-10-29, 21:50
aha okej som du säger så det kommer att åter skånehobby igen samma namn ?? eller nytt namn på Hobbybutiken ???

jag hoppas att vi ser emot nytt !!

Jag förstår det !!

vi får se vad som händer det !!

MVH Steve

:D :D :D

Mr J
2007-10-29, 22:49
För att det inte ska bli några missförstånd...

Jag tackar för mig och framför allt tackar jag alla trogna kunder som stöttat oss! Som det är sagt så får jag det helt enkelt inte att funka längre.
Janne köper INTE tillbaka skånehobby utan startar en helt ny hobby butik i samma lokaler och samma telenummer MEN med nytt sortiment och nya tag. Detta händer om ca 2 till 3 veckor, då han håller på och bygger om butiken samt jag vill sälja ut det som är kvar. Jag kommer inte vara kvar eller knuten till hans nya firma på något sätt. Därimot så kommer pawel hjälpa han en del.

Än en gång tack för mig! Vi kommer fortfarande att träffas på fältet.

MVH
Jacob

Trist!

Men tack för denna tiden.

Vi ses på fältet.

Snickarjävel´n
2007-10-29, 22:56
Hmm planerna svänger snabbt minst sagt :roll: .

pawel
2007-11-18, 18:10
Steve ->

För tillfället lägger vi upp den nya shoppen på www.skanedrakar.se
Butiken ska enligt planerna öppnas nu på tisdag (20nov), så där är fullt liv i lokalerna redan. Det har renoverats och snickrats och alla stora beställningar är på inkommande.

Edit: Priserna och artiklerna stämmer just nu väldigt dåligt på sidan. Dessutom har vi problem med länkning till bilderna. Allt uppdateras frenetiskt och snart hoppas vi att även sidan fungerar bra.