handdator

Visa fullständig version : Ring klocka ring



wesse
2007-10-29, 21:42
till Ingenjörer Göstor o Böckers ära är nu klockan påstängd..plus tips till elflygarna :lol: :lol:
YouTube - ring klocka ring

p.s du Gösta du får nog komma hit o justera eländet för ho lever om så vedervärdigt djävligt :shock:

Sigun
2007-10-29, 21:50
Hej Wesse.

Min fru har ett tips till dig, hon är ju ingenjör och har räknat och ritat ritningar hela natten åt dig. Här är hennes tips "Dra inte upp de vänstra verket på klockan, då går klockan men du slipper höra ljudet när hon slår" Hoppas detta tips kan vara något för ett dig ?? ..

Hon är glad att du fått snurr på din farfars gamla klocka så du kan tänka lite på honom var gång den slår eller tickar :)

/Martin

wesse
2007-10-29, 22:01
den skruven är fullt uppdragen hur gör jag för o få den att snurra ut då kan din fru ingenjören räkna ut detta :lol:

DontHitMe
2007-10-29, 22:05
Ja jädrans vilket klockspel det var på din farfars klocka! Halvfem slaget var klart godkänt.

Massakern på elplanet tänker jag inte ens kommentera :D
Ha det gött och krya på magen. Och tänk på el planens dolda krafter. Jag har hört att om man är elak mot dom. Säger elaka saker och sågar sönder dom, så kan man bli dålig i magen.. :lol: :lol:

sundqvistjohan
2007-10-29, 22:58
Vilken film! Den bästa inledning man kan tänka sig (Scherzot ur Beethovens nia) och el-massaker som dramatisk slutkläm. PDT_Armataz_02_43

kenneth67
2007-10-29, 23:34
hehe såga såga såga ------ å klockan går tjilevippen på er ;)

Gösta
2007-10-30, 09:25
Hej Wesse!

Jag kan laga din klocka, om du är intresserad. Jag började reparera gamla ur för några år sedan och har väl hunnit med 500 st från kyrkklockor till bordsur. Du kan se mer på t ex nashult.se eller gostad.has.it. Jag tar inte betalt men du får hjälpa mig med en flyglektion.

Hej!

Gösta :roll:

Glawe
2007-10-30, 09:34
Ooo, en gamal futaba conquest. En sådan har jag haft med. En sex kanalare :)

wesse
2007-10-30, 10:51
Ooo, en gamal futaba conquest. En sådan har jag haft med. En sex kanalare :)

ja det va min startradio när jag gav mig på denna oändliga hobby..den ska liam köra sina bilar med när det blir dags..... :lol:

Glawe
2007-10-30, 10:53
En fin radio :)

wesse
2007-10-30, 10:54
Hej Wesse!

Jag kan laga din klocka, om du är intresserad. Jag började reparera gamla ur för några år sedan och har väl hunnit med 500 st från kyrkklockor till bordsur. Du kan se mer på t ex nashult.se eller gostad.has.it. Jag tar inte betalt men du får hjälpa mig med en flyglektion.

Hej!

Gösta :roll:

såg din hemsida o du är nog lika tokig som mig inne i huvudet fast jag är ju ingen ingenjör som du :lol: :lol: nja klockan mår nog bäst där han hänger men flyglektion alá wesse det kan ja bjuda på o då blir det riktig flygning :lol: