handdator

Visa fullständig version : att vara Dr Hanke + motor sökes



wesse
2007-11-04, 09:19
Vaknade i dag o tänkte på Dr hanke! hur känner sig denna helikoptermonterare egentligen o man måste ju gå en bit i någons skor innan man vet...jag letar även efter två likadana 15motorer om någon har detta..
I morgon ska jag gå en bit i någon annans skor först då blir jag klok o kan gå vidare i mina egna skor..tjohopp gott att leva när man skådad ljuset....
YouTube - kryp

den som letar för mycket han tappar bort sig själv :)

DontHitMe
2007-11-04, 10:09
Kul med lite film igen!

Spam!? Jaha. Men är det så att man inte gillar "spam" film så kan man ju installera ett spamfilmfilter på datorn. Eller helt enkelt låta bli att titta på "spam" filmerna. Så enkelt är det faktiskt. :roll:

Jag kommer att fortsätta att titta på alla dessa fantastiskt roliga "spam" filmerna. Och dessutom fortsätta att producera egna "spam" filmer. Tycker man inte om dom, så låt bli att titta!

Fortsätt för allt i världen att producera roliga filmer. Dom kan rädda en dålig dag! :)

Ha det!

Mr J
2007-11-04, 10:17
Det var på tiden att nån uppfann spam som man inte blir irriterad av :D

DontHitMe
2007-11-04, 10:26
Det var på tiden att nån uppfann spam som man inte blir irriterad av :D

Haha. det var bra sagt! :lol:

sundqvistjohan
2007-11-04, 12:51
Kaffet här på andra sidan havet är ljusrostat, gillar svenskt mörkrostat kaffe bättre, men nog fixar jag en termos med till fältet om du kommer hit och flyger.
Idag var det -4 grader, och min OS FS-120 gick bättre än någonsin.

Denna vecka får jag hem mitt Fat Shark (http://www.gowiththeshark.com/RCV922_Aviator_Edition_RC_aerial_video_glasses_wir eless_camera_500mW.html) trådlösa videosystem från Kina.
När jag installerat det i något plan ska jag också börja videospamma :lol:

wesse
2007-11-04, 13:11
Kaffet här på andra sidan havet är ljusrostat, gillar svenskt mörkrostat kaffe bättre, men nog fixar jag en termos med till fältet om du kommer hit och flyger.
Idag var det -4 grader, och min OS FS-120 gick bättre än någonsin.

Denna vecka får jag hem mitt Fat Shark (http://www.gowiththeshark.com/RCV922_Aviator_Edition_RC_aerial_video_glasses_wir eless_camera_500mW.html) trådlösa videosystem från Kina.
När jag installerat det i något plan ska jag också börja videospamma :lol:
har kikat på den setuppen så om du tycker den är okey slår jag nog till..dela med dig av detta om du har lust....

kenneth67
2007-11-04, 14:51
hahaha klockrent wesse spamma mera :)

DrHanke
2007-11-04, 18:29
tack wesse... sakerna e bort på golvet så jag får börja med att handla nya reservdelar för att få ihop bakrotorn... *suck*

Idolen Bokis bor numera i sin nya bil, varken Henry eller ja hade sett till han på ett tag så vi for ut för ett besök igår och fann han avnjutandes Vinyl 107.5 i bilen, bara ett stor leende mötte oss så visst verkar han gla över sitt nyförvärv...

Sigun
2007-11-04, 19:44
Va.. har han börjat med modellbilar nu bokis !! :D :D