handdator

Visa fullständig version : Flygkväll med Ingenjörer



wesse
2007-11-04, 18:03
kvällstur med modellflyg i Mönsterås vi pratade flög o hade en trevlig stund trots att Stefan smällde Wesses elplan Gorans nya är hel o han kan gå o lägga sig som en stolt man denna kväll..
YouTube - Ingenjörer

Att veta mycket om mörker gör mig glad i ljuset..wesseordspråk...

Per P
2007-11-04, 18:27
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: hehe.... snyggt fluget Goran!
Fan va sjuk du e Wesse! Jag skrattade gott när jag såg vissa delar i filmen!
Synd att du inte fick med min landning med deltan. Den hade varit kul o se ur er synvinkel... men men, det kanske kan tas nästa gång!

Tack ni som var ute idag, det var trevligt!!!

wesse
2007-11-04, 18:29
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: hehe.... snyggt fluget Goran!
Fan va sjuk du e Wesse! Jag skrattade gott när jag såg vissa delar i filmen!
Synd att du inte fick med min landning med deltan. Den hade varit kul o se ur er synvinkel... men men, det kanske kan tas nästa gång!

Tack ni som var ute idag, det var trevligt!!!

din landning såg i våran syvinkel rent ut sagt vedervädigt jävlig ut :lol: :lol:

Per P
2007-11-04, 18:33
hehe... du såg den ju inte, för då hade du filmat den! Förjävlig eller inte, ställen böjdes inte och ingen studs och modellen är hel.... kan det bli bättre ;)

gor
2007-11-04, 19:13
Hej
Vilken uppvisning!! Är jag inte bäst så säg.
Du Wesse som gillar det här med titlar. Jag glömde ju att presentera dej för min kompis Johan.
Han är DOKTOR i teoretisk fysik. Det du.

Ingenjörn

wesse
2007-11-04, 19:38
Hej
Vilken uppvisning!! Är jag inte bäst så säg.
Du Wesse som gillar det här med titlar. Jag glömde ju att presentera dej för min kompis Johan.
Han är DOKTOR i teoretisk fysik. Det du.

Ingenjörn

Ohneeej en till galenpanna då är vi tre nu då..clementinen,apelsinen o så melonen suck vart ska detta sluta :lol:

Sigun
2007-11-04, 19:57
Hmm Stefan är inte snäll mot Wesse, krasha hans fina Willy. Men Wesse kämpar på bästa han kan med att introducera elflyg hos er i Stranda MFK, hoppas ni får till en inomhus flygning framöver så kan vi kanske komma och hälsa på er :)

/Martin

wesse
2007-11-04, 19:59
Hmm Stefan är inte snäll mot Wesse, krasha hans fina Willy. Men Wesse kämpar på bästa han kan med att introducera elflyg hos er i Stranda MFK, hoppas ni får till en inomhus flygning framöver så kan vi kanske komma och hälsa på er :)

/Martin

ska träffa en qvinna på kommunen någon dag denna vecka ..dom tror det blir märken i golvet av modellflyg inomhus...suck måste visa hur ett inomhusplan ser ut o att det inte är en metanolare på annars skulle jag gärna flyg med metanol inne oxå :lol:

Sigun
2007-11-04, 20:09
De är klart ni ska flyga Pers Delta vinge i hallen, lite småmärken i taket är de väl ingen som ser ändå :D :D

gor
2007-11-04, 21:44
Wesse kan du fixa såna här till min trainer

http://217.198.148.181/flottorer.html

Ingenjörn

wesse
2007-11-04, 21:48
Wesse kan du fixa såna här till min trainer

http://217.198.148.181/flottorer.html

Ingenjörn
klart jag kan men det känns lite trist att medan jag bygger dom så har du förmodlingen ingen trainer att sätta dom på när jag är färdig :lol:

DrHanke
2007-11-04, 21:56
är det bosse g:s eurofighter som det flygs med i början av rullen, den med låg roll hastighet :)

Per P
2007-11-05, 19:31
Japp det är den.... ful som stryk på marken, men attans vilken rolig modell att flyga, och faktiskt rätt snygg i luften :)

EPG
2007-11-05, 20:14
ska träffa en qvinna på kommunen någon dag denna vecka ..dom tror det blir märken i golvet av modellflyg inomhus...suck måste visa hur ett inomhusplan ser ut o att det inte är en metanolare på annars skulle jag gärna flyg med metanol inne oxå :lol:

Kom upp till oss annars!

Varje söndagkväll 18.30 till 20.00 (dessvärre har vi bara lyckats förhandla till oss 1,5h i år) i Elajohallen. Takhöjden är väl bara en 5 meter eller nåt men ytan är som en stor fotbollsplan ;)

POD
2007-11-06, 08:30
Tack Wesse för att du finns och förgyller våran vardag. //Ola 8)

wesse
2007-11-06, 13:58
Tack Wesse för att du finns och förgyller våran vardag. //Ola 8)

Blir så glad när jag kan få andra glada..stort tack till dig som uppskattar tokerier o välkommen till forumet :D