handdator

Visa fullständig version : Stefans Laser bortformaterad



wesse
2007-11-08, 18:29
En helt vanlig dag igen...
YouTube - det var en dag

Mr J
2007-11-08, 18:48
Eftersom du är en sån hyvens kompis så slöjdar du väl på klaffar på din nya Stealth-wing Cub så att Stefan hinner med att öva lite? ;)

wesse
2007-11-08, 18:52
Eftersom du är en sån hyvens kompis så slöjdar du väl på klaffar på din nya Stealth-wing Cub så att Stefan hinner med att öva lite? ;)
vet ej om stefan klarar av klaffar på denna men han ska få äran o ta opp den på söndag i bowlinghallen... :lol:

Sigun
2007-11-08, 18:55
Wesse du tror inte de är Stefan som raderat skivan i ett obevakat ögonblick ??

Får väl passa på och gratuler dig till din fin depron CUB !! har du en ritning på den ? eller vart kom den ide´n ifrån ?

/Martin

Slamsugaren
2007-11-08, 19:00
Tack Wesse för den fina filmen. Du pratar och är rolig men du ljuger så förba.....nat!!! PDT_Armataz_02_40
MVH Steffe "Mannen som aldrig krachar"

wesse
2007-11-08, 19:02
Tack Wesse för den fina filmen. Du pratar och är rolig men du ljuger så förba.....nat!!! PDT_Armataz_02_40
MVH Steffe "Mannen som aldrig krachar"

kanske skulle ta kort på skadorna som bevis för du har väl inte limmat det ännu? wesse ljuger aldrig......

Slamsugaren
2007-11-08, 19:07
Eftersom du är en sån hyvens kompis så slöjdar du väl på klaffar på din nya Stealth-wing Cub så att Stefan hinner med att öva lite? ;)
vet ej om stefan klarar av klaffar på denna men han ska få äran o ta opp den på söndag i bowlinghallen... :lol:
Jag ska ha klaffar på den!! :badgrin:
Steffe "Mannen som aldrig krachar"

wesse
2007-11-08, 19:13
Eftersom du är en sån hyvens kompis så slöjdar du väl på klaffar på din nya Stealth-wing Cub så att Stefan hinner med att öva lite? ;)
vet ej om stefan klarar av klaffar på denna men han ska få äran o ta opp den på söndag i bowlinghallen... :lol:
Jag ska ha klaffar på den!! :badgrin:
Steffe "Mannen som aldrig krachar"

du borde ju ha klaffar på ögonen din amatör :lol: :lol: :lol:

mvh wesse mannen som kan hovra :lol:

Slamsugaren
2007-11-08, 19:18
Eftersom du är en sån hyvens kompis så slöjdar du väl på klaffar på din nya Stealth-wing Cub så att Stefan hinner med att öva lite? ;)
vet ej om stefan klarar av klaffar på denna men han ska få äran o ta opp den på söndag i bowlinghallen... :lol:
Jag ska ha klaffar på den!! :badgrin:
Steffe "Mannen som aldrig krachar"

du borde ju ha klaffar på ögonen din amatör :lol: :lol: :lol:

mvh wesse mannen som kan hovra :lol:
ska du bowla på söndag,jag trodde vi skulle flyga?
Steffe "Mannen som kan flyga el!"

gor
2007-11-08, 22:08
Hej Stefan
HAr du kraschat. Trodde inte du kunde det, men som sagt det är nog en Elinfluensa du åkt på du blir nog kry igen om du håller dej borta från Eleln ett tag.åll dej undan från Magnus han är helt besatt just nu. Han svarar inte på telefon längre heller när jag ringer. Undrar varför?
Goran

Rossi for ever

wesse
2007-11-08, 22:32
Hej Stefan
HAr du kraschat. Trodde inte du kunde det, men som sagt det är nog en Elinfluensa du åkt på du blir nog kry igen om du håller dej borta från Eleln ett tag.åll dej undan från Magnus han är helt besatt just nu. Han svarar inte på telefon längre heller när jag ringer. Undrar varför?
Goran

Rossi for ever
Hade du ringt sa du? slog du verkligen rätt nr....

POD
2007-11-09, 08:00
Hej Steffe. Du han inte "krachat", du har bara landat "lite" hårt.
En landning med lite stuts kanske. PDT_Armataz_02_43

Plange13
2007-11-10, 16:09
Varje start är närmare en krasch frågan är inte var, hur, varför utan NÄR
vet själv väntar på nästa har gått bra alldeles för länge nu så kul Wesse och lider med dej Stefan. Men som sagt vi piloter kraschar aldrig vi landar bara olika hårt :D