handdator

Visa fullständig version : Stackars stackars Slamsugaren



wesse
2007-11-13, 15:15
YouTube - Stackars Stefan

Skriv en rad om denna stackars kille så han vet att ni bryr er om
den stackarn...

Bli frisk snart vem ska annars ställa opp på mina tokerier

Sigun
2007-11-13, 15:26
Stackars Stefan.. kunde du inte kört honom till doktor Hanke när ni ändå var ute och körde. Han borde väl kunna säga vad som är fel på Stefan knä ?

Jag tror han fått metanolknä av allt spring efter sina modeller. Bättre han börja flyga lite inomhus plan så blir de inte så långt att springa var gång han krashar :D :D

gimbo
2007-11-13, 16:48
Ajajaj det är inte lätt att se en flygare i nöd. det gör ont i själen ;)
Krya på dig!

wesse
2007-11-13, 17:16
bara jag martin o gimbo som bryr sig om dig hitills stackars stefan hoppas fler skriver en snutt om dig innan knät har läkt ihop...stackars Lille Stefan

gimbo
2007-11-13, 17:26
Det är viktigt att vi tar hand om varann så vi behåller den goda modellflygarandan. :)

DontHitMe
2007-11-13, 17:48
Stackars Stefan!
Jag tror det är en gammal skada från lumpen som gör sej påmind!

Dom har billiga rullstolar och rollatorer på Harald Nyborg har jag sett! :D

Sätt dubbla YS på rullstolen så kan han komma ut på fältet!
:lol:

EPG
2007-11-13, 17:53
Jag tyckte jag såg att han flög lite el i söndags det beror nog på det, jag tyckte han började halta lite efteråt.

Men han blir nog imun snart!
Krya på dig Stefan!

Slamsugaren
2007-11-13, 18:21
AJAJAJ OJ VA ONT JAG HAR!!!!!!!!!!!!! :cry:
Jag trodde inte el-plan var så smittsamma,att det slog sig på knäna
Jag var nog inte jordad ordentligt!

AJAJAJ......STEFAN N

T.S
2007-11-13, 18:39
Såg inte bra ut de där.....frågan är vilket som är värst,att ha ont i knät eller att Wesse kommer o hälsar på varje dag..

Krya på dig
Hälsn Torgny

bokis
2007-11-13, 20:03
Såg inte bra ut de där.....frågan är vilket som är värst,att ha ont i knät eller att Wesse kommer o hälsar på varje dag..

Krya på dig
Hälsn Torgny
Wesse? Varje dag? Jisses! Krya på dig Slamkrypar´n! :D

Poteta
2007-11-13, 20:25
Såg inte bra ut de där.....frågan är vilket som är värst,att ha ont i knät eller att Wesse kommer o hälsar på varje dag..

Krya på dig
Hälsn Torgny
Wesse? Varje dag? Jisses! Krya på dig Slamkrypar´n! :D
Ja, hade jag varit Stefan hade jag kryat på mig fasligt fort... Jösses... wesse varje dag... :lol:

Slamsugaren
2007-11-14, 09:12
ONSAGMORGON. NEJ! NU KOMMER WESSE IGEN!!!!
Stefan N

wesse
2007-11-14, 09:18
Hmmm ingen som öppnade dörren i dag...satt på trappan o väntade i 40 minuter men sen gav jag upp..Stefan var är du?

Sigun
2007-11-14, 16:48
Bra Stefan, medan Wesse var hemma hos dig var du hos Wesse och klippte hans teletrådar samt talade om för Telia att inte fixa felet på en vecka minst :)

Hann du ringa alla hans grannar med så de kan lura honom att tro att även deras telefoner är sönder ?? ..

/Martin

POD
2007-11-14, 18:41
Bra Stefan, medan Wesse var hemma hos dig var du hos Wesse och klippte hans teletrådar samt talade om för Telia att inte fixa felet på en vecka minst :)

Hann du ringa alla hans grannar med så de kan lura honom att tro att även deras telefoner är sönder ?? ..

/Martin

Aha det är därför som Wesses bredband har lagt av :roll:

Krya på dig Slammis

T.S
2007-11-14, 23:17
Hmmm ingen som öppnade dörren i dag...satt på trappan o väntade i 40 minuter men sen gav jag upp..Stefan var är du?

Det är väl inte så konstigt om inte Stefan kom ut om du satt dig framför dörren.Det var nog Stefan som gav upp efter 40min när han slitit med att få upp dörren med sitt onda knä...stackars Stefan :cry: :cry: