handdator

Visa fullständig version : En snutt till



wesse
2007-11-17, 16:07
denna film behöver ni absolut inte se då den är helt menigslös o det berikar knappast någon att slösa dybar tid på en film som kom till för jag inte hade bättre för mig. är bara lite besviken över att Torgny inte skulle orka med o bo lite närmre mig då dom stunderna vi träffas räcker gott o väl för honom tur är då att jag bor nära Stefan o Per o att ingen av oss har flygit pylon vilket då gör att vi inte kan bli riktigt bra flygare någon av oss det är en sällsam gåva..skänker en tanke till Torgnys kära bror som limmade fast sin första depronkärra i bordet det är en äkta flygare det..

en film ni bör hoppa över YouTube - En dag till vatt det

T.S
2007-11-17, 17:06
Tänk att du lyckats skaka fram den ur dit huvud,de va inte dåligt.
Det är nåt av det finaste ja skådat på länge,vilken färgsättning"jisses"

Någon kilometer närmare eller så skulle väl inte göra så mycket,men sen får det nog va bra....Men lugnast är det o ha dig på bildskärmen då kan man stäng på och av dig som man vill.. :D :D

Mvh Torgny

wesse
2007-11-17, 17:13
Tänk att du lyckats skaka fram den ur dit huvud,de va inte dåligt.
Det är nåt av det finaste ja skådat på länge,vilken färgsättning"jisses"

Någon kilometer närmare eller så skulle väl inte göra så mycket,men sen får det nog va bra....Men lugnast är det o ha dig på bildskärmen då kan man stäng på och av dig som man vill.. :D :D

Mvh Torgny

stort tack till dig Torgy som offrade en stund av din lördagskväll för att se Lilla mig..kommer fortfarande inte i håg att jag ägt en dubbeldäckare med en 60cc 3w om detta är sant så får du inte berätta detta för Per 8)

T.S
2007-11-17, 18:01
stort tack till dig Torgy som offrade en stund av din lördagskväll för att se Lilla mig..kommer fortfarande inte i håg att jag ägt en dubbeldäckare med en 60cc 3w om detta är sant så får du inte berätta detta för Per 8)

Inga problem är det nåt ja kan så är det att bevara en hemlighet.... :roll: :roll:

wesse
2007-11-17, 18:50
stefan kom förbi o tittade på underverket... YouTube - Normal

kenneth67
2007-11-17, 19:02
hmmmm vaf*** röker ni rosewood spån för å bli sånna eller ??? va ni än tar vill ja va med å dela ;) hehe härligt wesse --- älskar dina film snuttar dom lyfter den grå vardagen till oanade höjder :)

wesse
2007-11-17, 19:08
hmmmm vaf*** röker ni rosewood spån för å bli sånna eller ??? va ni än tar vill ja va med å dela ;) hehe härligt wesse --- älskar dina film snuttar dom lyfter den grå vardagen till oanade höjder :)

alla jag kommer i kontakt med blir sådana efter en stund :lol:

har även en bit rosewood liggandes i snickeboa men den ska bli ett fint knivhandtag fast lite spill blir det nog....går det röka....?

DontHitMe
2007-11-17, 20:51
Jaha. idag har jag lärt mej något nytt. Det finns speciella kniv-eggs-plan..
Ett sådant har inte jag, så det måste vara därför jag inte kan knivegga!!

Tack Wesse för filmen, och tack till Slammis för ditt bidrag i del 2.
Och NEJ Slammis!!! Man får inte hoppa jämnfota på elplan. Inte heller störta dom med avsikt. FATTA DET NU! :lol:

Ha en fortsatt trevlig kväll alla!

Plange13
2007-11-17, 21:16
Måste säga de att du hadde gärna fått va min närmsta granne, men får väll nöja mig med att komma till Mönsterås nästan varge fredag o lämna lite ved till bruket :)

wesse
2007-11-17, 21:22
Måste säga de att du hadde gärna fått va min närmsta granne, men får väll nöja mig med att komma till Mönsterås nästan varge fredag o lämna lite ved till bruket :)

är du här varje fredag utan o drick kaffe hos mig de e ju straffbart det..se nu te o dra en runda förbi här så ska jag visa dig något som ingen vettig människa sett förut :lol:

Plange13
2007-11-17, 21:26
kan man parkera en timmerbil med släp utanför dej eller i närheten so ok för mig hälsar gärna på :)

wesse
2007-11-17, 21:28
kan man parkera en timmerbil med släp utanför dej eller i närheten so ok för mig hälsar gärna på :)

ska kolla med stefan han har koll på sånt..återkommer...

Plange13
2007-11-17, 21:31
Är ju inte så där jätte van o köra lastbil kör bara extra på fredagar är nog bättre på flyg tror jag hmm :? hoppas inte för många trafikanter ser detta :D

Sigun
2007-11-18, 17:44
De är ju tur att de finns två normala personer i Mönsterås iallafall :) Hoppas ni haft en trevlig helg utan snö.. Jag har varit i Lidköping, där hade de ingen snö alls. Men på vägen upp mellan Hjo och Falköping där var de riktigt mycket snö, gissar på 20-30cm ! nästan lika mycket som hos Tobbe i norrland :D :D

/Martin

kenneth67
2007-11-18, 17:57
De är ju tur att de finns två normala personer i Mönsterås iallafall :) Hoppas ni haft en trevlig helg utan snö.. Jag har varit i Lidköping, där hade de ingen snö alls. Men på vägen upp mellan Hjo och Falköping där var de riktigt mycket snö, gissar på 20-30cm ! nästan lika mycket som hos Tobbe i norrland :D :D

/Martin jaha ja ... va snällt att du kikade förbi .....;)

Sigun
2007-11-18, 18:44
Jäklar jag visste att de var något jag glömt Kenneth :oops: :oops: hoppas de är okey om jag kommer nästa gång jag ska uppåt, framåt våren eller så.

/Martin

flygaren_93
2007-11-20, 18:27
Men du Wesse jag har inte heller flygint pylon men jag kan ändå flyga fint så jag tror det inte spelar någon roll. :idea:

Jag tror du behöver bara flyga lite 3d och något som är svårlandat då kommer du vara bäst. 3D gäller ej depron. jag får se vad jag tycker när jag flygit det ett tag.

Ha en bra dag och gör fler värdelösa filmer.

Alex

wesse
2007-11-20, 18:57
Men du Wesse jag har inte heller flygint pylon men jag kan ändå flyga fint så jag tror det inte spelar någon roll. :idea:

Jag tror du behöver bara flyga lite 3d och något som är svårlandat då kommer du vara bäst. 3D gäller ej depron. jag får se vad jag tycker när jag flygit det ett tag.

Ha en bra dag och gör fler värdelösa filmer.

Alex

ska göra fler värdelösa filmer det är det bästa jag vet..men det vore jättekul om fler gjorde det för vi behöver alla skratta mycket..livet är så undeligt med folk som inte vågar vidga sina vyer och jag har lärt mig att skratt gör att man vågar bryta mönster med sura miner o då blir det lättare att vidga vyerna oxå..

mvh wesse som inte skrattat på hela dagen :cry:

varje dag är en sällsam gåva ta till vara på den.....

när jag nu läser min text så förstår jag inte vad jag skrivit
men det får va så och klämmer till med slutorden...

Ta åt er av vad ni tycker om o låt resten va... :lol:

flygaren_93
2007-11-20, 19:13
Av dina ca 1000 inlägg så kan man fundera på hur många inlägg som är "vettiga" och inte bara fyllt ut forumen. Men det är många skratt som man fått under den tiden.

Mvh Alex

wesse
2007-11-20, 19:15
Av dina ca 1000 inlägg så kan man fundera på hur många inlägg som är "vettiga" och inte bara fyllt ut forumen. Men det är många skratt som man fått under den tiden.

Mvh Alex

Hittar du ett vettigt inlägg som jag gjort va snäll o maila detta till mig då :lol:

flygaren_93
2007-11-20, 19:51
Ok det ska jag göra :D

wesse läs ej det som står under

:arrow: "tur att kunna låva saker som aldrig behöver genomföras" :D

Alex