handdator

Visa fullständig version : Slammis flyger inne



wesse
2007-12-01, 09:07
Slammis flög inne i Blomstermåla vi va fler som flög men kameran åkte i backen så det var bara Slammis som fastnade på filmfragmenten som fanns kvar...
YouTube - Slammis flyger

en tröst till Per..träna mycket så blir du lika säker som Slammis :lol:

Sigun
2007-12-01, 09:19
Var ni och flög igårkväll !.. skoj Stefan kan ju flyga men när ska han skaffa sig ett eget plan.. Stackars Wesse som får stå med plan till hela klubben i Mönsterås :lol: :lol:

wesse
2007-12-01, 09:25
Var ni och flög igårkväll !.. skoj Stefan kan ju flyga men när ska han skaffa sig ett eget plan.. Stackars Wesse som får stå med plan till hela klubben i Mönsterås :lol: :lol:
Per har ett eget plan men den va svårflygen o skulle justeras om lite sa han...Per bygger oxå ett plan till Stefan så nu får jag snart ha mina grejor i fred.... :roll:

pilotkalle
2007-12-01, 10:22
Lantbruksstart....Hahahahahahahahahahahahaaa.....j ag dör :lol: !

POD
2007-12-01, 11:16
Vet inte om man vågar åka till M-ås nu med dom myggorna??!
Stefan börjar bli superduktig på inomhusflyg, snart har han glömt
dedär kladdet som metanolen ger, och den goa doften. :badgrin: :badgrin: :badgrin:

Slamsugaren
2007-12-01, 14:57
Måste tacka alla för dom fina applåder jag fick efter mitt flygprogram
Tack !!jag älskar er också!!

MVH Stefan SLAMMIS Nilsson

Tobbe O
2007-12-01, 18:09
Slammis flög bra.
Men va f*n gjorde Genlands husmygga där :)

Nyroth
2007-12-01, 19:38
Mycket vackert!

Imponerad av glidet på sals golvet, är det blå valla eller rent av grön.

Swix, Fix, Wix eller Wesse Valla?

Mvh,
Nyroth som nu skall ut och öva ''Dutt'' manövern.

Plange13
2007-12-01, 20:27
Vet inte om man vågar åka till M-ås nu med dom myggorna??!
Stefan börjar bli superduktig på inomhusflyg, snart har han glömt
dedär kladdet som metanolen ger, och den goa doften. :badgrin: :badgrin: :badgrin:


Ingen fara till våren har wesse säkert gjort en ny elskrämma då Stefan o alla andra ta fram metanolet igen

Per P
2007-12-03, 18:29
Hehe.... sjusst av dig att klippa bort min fina flygning o bara ta med min hårda landning :lol: .... förresten, VEM var det som flög sönder 2st propellrar :roll:
Haha, kul hade vi i alla fall! Jag ska bara beställa 2st batterier till, 4st måste jag ju ha :D

wesse
2007-12-03, 18:39
Hehe.... sjusst av dig att klippa bort min fina flygning o bara ta med min hårda landning :lol: .... förresten, VEM var det som flög sönder 2st propellrar :roll:
Haha, kul hade vi i alla fall! Jag ska bara beställa 2st batterier till, 4st måste jag ju ha :D

vadå klippte bort?

flygaren_93
2007-12-03, 21:38
Vad dinna modeller blir bra... jag får beställa ett plan av dig eller bygga i balsa då kan de flyga...

Alex