handdator

Visa fullständig version : Lite dagen för flygning hos bokis



DrHanke
2007-12-24, 12:52
Lite flygning dagen före hemma hos bokis.. Henry visar hur infällbart fungerar på UCD3D...


http://www.youtube.com/watch?v=borSZL2nE5s

flygaren_93
2007-12-24, 21:50
Lite tråkigt när U can do fick infällbart landningsställ, men det var en fin motort som prydde u can do.

Och tigermoten flög lika fint som förra gången jag sågden då den flög på bruksskaladagen på VMFK...


Alexander

kenneth67
2007-12-24, 22:12
härligt att se ... tänkte själv flygit en sväng iadg men de e halv storm så gav attans i det ! men fick ju se fin flygning iaf !
mothen verkar vilja göra lite kullerbytta eller hadde bokis bara varit lite hård med glöggen ??;)

Sigun
2007-12-24, 23:28
Härligt med lite film, men jag ser att ni lider av samma väder som vi här i södern :( , vore ju trevligt om den lilla solen någon gång kunde visa sig. Sist vi såg solen här nere så var i november månad !

God Jul på er
/Martin

js_
2007-12-25, 00:25
Härligt med lite film, men jag ser att ni lider av samma väder som vi här i södern :( , vore ju trevligt om den lilla solen någon gång kunde visa sig. Sist vi såg solen här nere så var i november månad !

God Jul på er
/Martin

Så här fint väder hade vi hela dan i lördags :)
http://www.motorportalen.net/phpbb/userpix/197_Adrenaline_014_2.jpg

Kamikaze
2007-12-25, 00:28
Bra bild på min trainer js..... 8) Ja vilken fin dag vi hade :)

Sigun
2007-12-25, 00:50
hmm..
finns de billiga hus på Åland .. kanske ska flytta dit snart hehe om inte här "locket" som vi haft sedan november släpper snart :(

Ålänning
2007-12-25, 10:03
hmm..
finns de billiga hus på Åland .. kanske ska flytta dit snart hehe om inte här "locket" som vi haft sedan november släpper snart :(
Åland har enligt statistik också mest soltimmar per år av alla platser
i Norden ;-) Och mest hästar av någon anledning också om du gillar
såna :-D Och mest väg per yta... mest bilar också har jag för mig.
Nu försöker vi med flest RC-flyg per invånare :badgrin:

wesse
2007-12-25, 20:05
Vem levererar dom infällbara ställen kan inte finna dom någonstans..vill oxå ha sådana....

bokis
2007-12-25, 22:08
Jag vet att det fanns de som tidigre var sugna på Moth:en o för er kan jag säga att den finns åter på lager i begränsad tillgång..
Den e ljuvlig!
Appropå vädret,var lite lattjo,då o då så föll man nån meter,glöggen var inte påbörjad ännu..

wesse
2007-12-27, 23:02
Jag vet att det fanns de som tidigre var sugna på Moth:en o för er kan jag säga att den finns åter på lager i begränsad tillgång..
Den e ljuvlig!
Appropå vädret,var lite lattjo,då o då så föll man nån meter,glöggen var inte påbörjad ännu..

Pengarna slut för tillfället men ska ändå ha en moth när tillfälle ges :D
fast ja vill ha en yak o en da 150 o en kortantenn oxå o så vill ja ha en modellflygande kvinna o fred på jorden o mindre mage o mer semlor o ett eget modellflygfällt o pust nja jag är nog glad om jag har en frisk känsla i magen för tillfället...hör av mig när jag vunnit på tips tjohopp :lol: