handdator

Visa fullständig version : Före & Efter



wesse
2007-12-28, 11:34
kan alla visa hur det var före och efter bilder eller text ja allt ni kommer på det vore roligt att se :lol: kanske har erat liv blivit fattigare eller kanske tvärtom.. ja dela med er av eran karriär här.....
http://www.rcflyg.se/album_pic.php?pic_id=1604 :D

kenneth67
2007-12-28, 11:40
du ska INTE!!!! röka spånet wesse ;)
mer galna upptåg från dig ! vill vi ha :=

Tobbe O
2007-12-28, 11:44
Wesse, bättre kan du! Bort med skägget och gör lite förändringar på frisyren, kanske lite hårfärg skulle göra susen :)

wesse
2007-12-28, 11:53
Wesse, bättre kan du! Bort med skägget och gör lite förändringar på frisyren, kanske lite hårfärg skulle göra susen :)

hur vad det före modellflygets tid för dig då tobbe jagade du ren o åt tallkottar eller :lol:

wesse
2007-12-28, 11:56
du ska INTE!!!! röka spånet wesse ;)
mer galna upptåg från dig ! vill vi ha :=
en historia om ditt liv innan flygets tid Kenneth :D o en hur det blev sen vore gott att höra lägg till bild om du finner något 8)

Snickarjävel´n
2007-12-28, 12:07
En hel hög med pengar innan modellflygets tid och ett stort hål efter :D

wesse
2007-12-28, 12:52
En hel hög med pengar innan modellflygets tid och ett stort hål efter :D

en bild på högen o en på hålet vore fint att få se :lol:

Gösta
2007-12-28, 13:12
Hej!

Härligt att ha dig här Wesse! Vi måste ju också tänka på att det är inte alltid storleken, som betyder något dvs mängden medlemmar! Vi kan ha det bra ändå i flyghobbyn. Att inte hela Sverige förstår detta kan inte vi hjälpa heller! Jag har nya året till ära bytt avatar!

Gösta

wesse
2007-12-28, 13:16
Hej!

Härligt att ha dig här Wesse! Vi måste ju också tänka på att det är inte alltid storleken, som betyder något dvs mängden medlemmar! Vi kan ha det bra ändå i flyghobbyn. Att inte hela Sverige förstår detta kan inte vi hjälpa heller! Jag har nya året till ära bytt avatar!

Gösta

den avatarn va fin gösta men jag undrar vem av dom som är du :lol:

Gösta
2007-12-28, 13:19
Hej Wesse!

Du ser väl att klockan och jag lutar oss mot varandra! Du får sedan välja själv!

Gösta

POD
2007-12-28, 19:03
En hel hög med pengar innan modellflygets tid och ett stort hål efter :D

en bild på högen o en på hålet vore fint att få se :lol:

Även om högen har blivit mindre, så livet blivit rikare. :roll:

Snickarjävel´n
2007-12-28, 19:04
En hel hög med pengar innan modellflygets tid och ett stort hål efter :D

en bild på högen o en på hålet vore fint att få se :lol:

Fick inte fota hålet :? :lol: :roll:

kenneth67
2007-12-28, 20:06
aj aj aj ..hmmm bara jag som tänkte på **** nu eller ??

harmon
2007-12-28, 20:49
Asså Wesse... du ser ju förjävlig ut... klipp dig karl.. :)

wesse
2007-12-28, 21:38
Asså Wesse... du ser ju förjävlig ut... klipp dig karl.. :)

har inte råd o klippa mig eftersom alla pengar går till modellflyget men om du kommer hit o klipper mig gratis så bjuder jag dig på kaffe.....

harmon
2007-12-28, 22:54
Du skulle ha passat på då du var i mina krokar i Norrland... Bjurholm så hadde min fruga klippt dig GRATIS... samt att ja kunnat bjú dig på kaffe... å kanske en tur på 4-hjulingen


mvh

wesse
2007-12-28, 23:03
Du skulle ha passat på då du var i mina krokar i Norrland... Bjurholm så hadde min fruga klippt dig GRATIS... samt att ja kunnat bjú dig på kaffe... å kanske en tur på 4-hjulingen


mvh
hade inte datorn gått sönder när jag va i bjuholm då hade jag gjort ett oanmält besök hos dig...hade ju uppgifterna om dig i denna o kunde inte minnas vad ditt namn va i mitt tröga huvud...kommer opp till sommaren igen o då ska jag klippa din fru o dricka ditt kaffe :lol:
hoppas vi ses nästa resa

harmon
2007-12-29, 09:27
hahaa...


japp bara att höra av sig ..

mvh

Tobbe O
2007-12-29, 09:30
Wesse, bättre kan du! Bort med skägget och gör lite förändringar på frisyren, kanske lite hårfärg skulle göra susen :)

hur vad det före modellflygets tid för dig då tobbe jagade du ren o åt tallkottar eller :lol: