handdator

Visa fullständig version : Jag måste bara visa er....



Fru Diesel
2008-01-06, 20:42
Jag har länge suttit här och läst, tittat på era bilder och filmer.
Det är roligt med ett forum som "lever" som detta gör!
Den första filmen jag såg som Wesse hade gjort då skrattade jag så tårarna flödade. Likaså blev det när jag tittade på film nr 2. Wesse och Slammis som startade upp motorer på ett 2 motorigt plan. Jag tror så gott som alla av er har sett dessa filmer. :)

Wesse kan enligt de filmer jag sett tänka sig en och annan elkärra ibland... och Slammis är helt allergisk mot el. Dock är han frälst i motorer.

Detta i komination med deras "utseende" (OBS!! inget illa menat!!! läs vidare!!) och klädsel.
Det är nämligen 2 st sådana typer jag umgås med dagligen!!! Min man "Diesel" och hans kompis "Palleman" :D

Diesel är också "allergisk" mot el men Palleman kan visst tänka sig en och annan elkärra ibland.
Här har ni dem på bild!

http://www.rcflyg.se/album_pic.php?pic_id=1666

T.o.m. likadana jackor.
Det var nog detta som gjorde att jag skrattade så när jag såg filmerna för det kunde likagärna varit Diesel och Palleman där. :D

Det hade varit kul att se dem 4 flyga ihop!
Vågar knappt föreställa mig den cirkus som säkerligen skulle uppstå! :)

Ha det gott!

wesse
2008-01-06, 21:34
det va rackars finns det fler sådana som vi :lol: klart vi ska flyga tillsammans med dessa goa gubbar då ska himlen öppna sig :lol:

Slamsugaren
2008-01-06, 21:40
Wesse,vi måste bara kolla så det inte är ett fotomotage!

SLAMMIS

P.S Jävla snygg Canadaskjorta!

Fru Diesel
2008-01-06, 21:43
:lol: Så bra är jag inte på Photoshop ännu :)

Det sägs ju att vi alla har en "tvilling" någonstans. :?

Jag tror jag har hittat era i alla fall. :)

mulder
2008-01-06, 22:17
Jag har länge suttit här och läst, tittat på era bilder och filmer.
Det är roligt med ett forum som "lever" som detta gör!
Den första filmen jag såg som Wesse hade gjort då skrattade jag så tårarna flödade. Likaså blev det när jag tittade på film nr 2. Wesse och Slammis som startade upp motorer på ett 2 motorigt plan. Jag tror så gott som alla av er har sett dessa filmer. :)

Wesse kan enligt de filmer jag sett tänka sig en och annan elkärra ibland... och Slammis är helt allergisk mot el. Dock är han frälst i motorer.

Detta i komination med deras "utseende" (OBS!! inget illa menat!!! läs vidare!!) och klädsel.
Det är nämligen 2 st sådana typer jag umgås med dagligen!!! Min man "Diesel" och hans kompis "Palleman" :D

Diesel är också "allergisk" mot el men Palleman kan visst tänka sig en och annan elkärra ibland.
Här har ni dem på bild!

http://www.rcflyg.se/album_pic.php?pic_id=1666

T.o.m. likadana jackor.
Det var nog detta som gjorde att jag skrattade så när jag såg filmerna för det kunde likagärna varit Diesel och Palleman där. :D

Det hade varit kul att se dem 4 flyga ihop!
Vågar knappt föreställa mig den cirkus som säkerligen skulle uppstå! :)

Ha det gott!

Är det möjligen så att dessa flygare är från Sölvesborg/Vesan :?:
Mvh Mikael.D

Fru Diesel
2008-01-06, 22:21
Är det möjligen så att dessa flygare är från Sölvesborg/Vesan :?:
Mvh Mikael.D

Det stämmer bra det :D

wesse
2008-01-06, 22:37
hmm min mage är då större o finare tyck då jag :lol: ska titta var Sölvesborg ligger på kartan det är nog långt ner eller är det upp :lol:
han i rutig jacka verkar stå o tjöta precis som slammis gör med mig hela tiden :?

Fru Diesel
2008-01-06, 22:43
*skrattar*

Det är söderut Wesse. Det ligger på gränsen mellan Skåne och Blekinge.
Gissar på att det bara är ca 25 mil.

Du har nog rätt.... visst tjatar han om motorer hela tiden :lol:

mulder
2008-01-07, 22:04
Hälsa gubbarna att jag kommer till våren och flyger med de, har även lovat Mogens att träningsflyga IMAC med honom.

Mvh Mikael.D Olofström

Fru Diesel
2008-01-07, 22:53
Hälsa gubbarna att jag kommer till våren och flyger med de, har även lovat Mogens att träningsflyga IMAC med honom.

Mvh Mikael.D Olofström

Det ska jag göra! :D

Fru Diesel
2008-01-07, 22:56
Hälsa gubbarna att jag kommer till våren och flyger med de, har även lovat Mogens att träningsflyga IMAC med honom.

Mvh Mikael.D Olofström

Förresten... de är där ute och flyger nästan varje helg.
Du kan ju titta ut redan nu på söndag om du har lust ! :)

Själv har jag stora problem med att hålla mig varm ute i kylan så jag väntar lite till innan jag börjar flyga igen.

I söndags var det 5 eller 6 st som var där ute och flög.

Finns inte mycket som stoppar dem från att åka dit! :D