handdator

Visa fullständig version : Stora är otäcka



wesse
2008-01-07, 09:09
En liten vanlig fundering efter min lilla morgonpromenad...oj oj i bland undrar man verkligen hur det står till i mitt huvud :lol:
Viddler.com - hunden - Uploaded by wesse@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/1144e3ca/@@AMEPARAM@@1144e3ca/

Att va stor kan vara minst....wesseordspråk...

Wulfman
2008-01-07, 11:36
Tur att du finns så man får dra lite på smilbanden :lol: när man sitter här å det är måndag.... kallt o ruggigt ute.....man är mitt inne i "vargmånaden" Januari...huuhh

Du skulle ju vara perfekt kandidat att göra en PR film om RCFF...hehe

wesse
2008-01-07, 13:21
Tur att du finns så man får dra lite på smilbanden :lol: när man sitter här å det är måndag.... kallt o ruggigt ute.....man är mitt inne i "vargmånaden" Januari...huuhh

Du skulle ju vara perfekt kandidat att göra en PR film om RCFF...hehe
skönt o höra att du få dra på smilbanden lite det gör mina smilband oxå sällsamt dragna :D

Poteta
2008-01-07, 16:54
"Fy lilla gubben." :lol:
Sicken särring, hon hade behövt prata med Cesar i TV4+. :roll:

T.S
2008-01-07, 18:31
Så kommer det en stor modell o tuggar sönder vingen på min calmato.....så går det när man taxar i depån :D

wesse
2008-01-07, 18:40
Så kommer det en stor modell o tuggar sönder vingen på min calmato.....så går det när man taxar i depån :D

ja just det en får ju inte taxa i depån det glömde jag ju...annars blir det på wesselanda om jag nu får tag på ett eget fält..där ska inga som helst regler finnas.. där ska vi alla flyga kors o tvärs med samma kanaler,pulsjet i stora lass,semlekastning mot dom som flyger,studslandningar ska berömmas osv det blir himla sällsamt det :lol: :lol: :lol:

MrJet
2008-01-07, 21:15
Om det blir meeting där.... Då ska jag komma :D