handdator

Visa fullständig version : Slammis öppnar paket o wesse ska börja flyga pylon...



wesse
2008-01-18, 23:19
http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/37/

Thomas
2008-01-18, 23:51
Dom é duktiga med tejp å bubbelplast, kineserna... har oxå öppnat paket idag!
PDT_Armataz_02_22
Hmm... 30 sekundmeter?
Då börjar vi trivas och lägger i lite extra bly i kärran på hanget på Hammar!
PDT_Armataz_02_02
Kom hit, Wesse, så ska vi lära dej flyga hang oxå, det är flera strå vassare än pylon...
Har du scooteroverall och skidglasögon? Annars får du låna!

wesse
2008-01-19, 00:17
Dom é duktiga med tejp å bubbelplast, kineserna... har oxå öppnat paket idag!
PDT_Armataz_02_22
Hmm... 30 sekundmeter?
Då börjar vi trivas och lägger i lite extra bly i kärran på hanget på Hammar!
PDT_Armataz_02_02
Kom hit, Wesse, så ska vi lära dej flyga hang oxå, det är flera strå vassare än pylon...
Har du scooteroverall och skidglasögon? Annars får du låna!

måste klargöra för alla att jag helt enkelt är ganska urusel på o flyga har bara lite storslaget beteende och så är jag nog den som har roligast ändå :lol:
klart jag kan komma o krascha en hängkärra inga problem med det :lol:

Zekee
2008-01-19, 01:33
Va fan! Tänk om nån skulle kunna ta å skicka lite flygplan till mig oxå!????? :evil:

Har suttit hela jävla kvällen å fukkat med ett par infällbara ställ på min minikobra. Tänkte att jag skulle ha sveriges mest påkostade minikobra med kamoflage-lack infällbara ställ. men jag har gett upp! Skicka ett pylon till mig med... *sur*

POD
2008-01-19, 09:41
Härligt Wesse!, tänk att äntligen få flyga lite Pylon.
Du kan nu ialla fall kalla dig Pylonägare.
Lycka till nu, hoppas att det går riktigt fort.

DrHanke
2008-01-19, 09:54
:shock: :D

Thomas
2008-01-19, 10:11
måste klargöra för alla att jag helt enkelt är ganska urusel på o flyga har bara lite storslaget beteende och så är jag nog den som har roligast ändå
klart jag kan komma o krascha en hängkärra inga problem med det
Du får låna en gummianka av mej... inga problem med "icke studsfria" landningar, den fjädrar tillbaka!

kenneth67
2008-01-19, 10:20
haha ja detta blir otroooooligt spännande wesse flyga pylon som tucker hans rush e snabb jojo man tackar ..... detta var en bra start på lördagen !

wesse
2008-01-19, 10:36
haha ja detta blir otroooooligt spännande wesse flyga pylon som tucker hans rush e snabb jojo man tackar ..... detta var en bra start på lördagen !

klart man grejar o flyga pylon men har haft sån otur dom sista 20 åren det har varit tappad räckvidd, motorbortfall, ute ur syfälltet,hamnat upponer utan anledning,glömt bort flygplanet,reverserat under flygning helt av sig själv jo jo listan är lång men jag ger mig inte lite otur har ju varenda människa..


att ge sig är en förlust ..att vinna är en lust...wesseordspråk

EPG
2008-01-19, 14:20
Tror att en bakutblåst (men trottlad) Rossi, MVVS eller Jett 6,5 kubikare skulle vara vettig i den där kärran. Jag kommer att lära mig flyga min F3D med en sån motor.

Zipz
2008-01-19, 22:03
Slammis skratt PDT_Armataz_02_02

Plange13
2008-01-20, 11:20
:D Underbart, ni har inte blåst bort där ner nu då ?? I fredags kväll när jag var på bruket var det riktigt löjligt lunkt, inte ens lite stiltje var de, brukar ju alltid blås där nere.