handdator

Visa fullständig version : Inne-flyg mönsterås..Slammis fullärd tack o hej



wesse
2008-01-20, 18:56
Jaha nu är vår vän Slammis fullärd i elflyget så han tackar för sig...
vi andra får nöta ett tag till innan vi kommer opp i hans klass :cry:

Viddler.com - stfan o julgranen - Uploaded by wesse@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/357217d4/@@AMEPARAM@@357217d4/


att få se ljuset kan vara lysande men att leva i mörkret är inte lysande...wesseordspråk

Plange13
2008-01-20, 19:45
Fantastiskt + för intresse av dom yngre :D

Sigun
2008-01-20, 19:47
Jag ser att Wessa annamat det samma som stockholmarna kör med pilotrutan mitt i salen.

Slamsugaren
2008-01-20, 20:02
Roligare än så här kan det inte bli!
Nu kan jag allt inom inomhusflyg
Tack för lånet av Fulgubben

MVH SLAMMIS 8)

Plange13
2008-01-20, 20:24
De var en snygg landning kan man inte få se dej göra den igen

Thomas
2008-01-20, 23:26
Yeeeeah...
Ingen som fått ett plan i munnen, ā la jultomten i Kalle Ankas jul...?
Tänker på wesse å slammis alltså, där är ju munnen aldrig stängd!
PDT_Armataz_02_07
Nize flygning, grabbar!

Mr J
2008-01-20, 23:30
Såg du inte när Slammis fick ett plan i munnen?
Han verkade inte så värst bekymrad över det... ;)

Christer J
2008-01-21, 13:15
Ni verkar ha trevligt på era möten :) Men vad är det för maskiner som Slammis och Per har? Är ju inte den vanliga platta deprontypen.

wesse
2008-01-21, 13:38
Ni verkar ha trevligt på era möten :) Men vad är det för maskiner som Slammis och Per har? Är ju inte den vanliga platta deprontypen.

det är den stora flygurun PER som byggd dessa o dom är köpta av en man som skär ut dessa i sin hembyggda helautomatiska deproncutter sen säljer han dom till behövande (Slammis,Flyggurun) finns massor av olika liknande att köpa från mft kolla in donutsmodell MYSTIC tror ja den hette...

p.s nog fasen tycker jag dom ser lite platta ut i profilen :lol:

Christer J
2008-01-21, 14:07
Ni verkar ha trevligt på era möten :) Men vad är det för maskiner som Slammis och Per har? Är ju inte den vanliga platta deprontypen.

det är den stora flygurun PER som byggd dessa o dom är köpta av en man som skär ut dessa i sin hembyggda helautomatiska deproncutter sen säljer han dom till behövande (Slammis,Flyggurun) finns massor av olika liknande att köpa från mft kolla in donutsmodell MYSTIC tror ja den hette...

p.s nog fasen tycker jag dom ser lite platta ut i profilen :lol:

Okey Wesse, då vet jag det. Ser ju faktiskt trevligt ut när det är lite volym på kroppen. Har köp min första inomhuskärra nu men inte satt ihop den ännu. Motorn är en E-fligt 300 och maskinen en shock flyer från Ikarus (Extra 330s)

Per P
2008-01-24, 10:24
Vet inte om det riktigt framkom i videon, men Wesse lyckades göra en sån landning strax innan Slammis, men då var det tyvärr ingen som filmade.
Snyggt o bra gjort av er båda 2. Jag har ju en bit kvar till eran nivå, men men.... kanske kommer jag dit en gång jag också :)

Hehe, på söndag kör vi igen ;)