handdator

Visa fullständig version : Inomhus flyg 20/1 i Ryd



Sigun
2008-01-20, 19:30
Hej hopp
då var de dags igen ! Inomhusflyg i Ryd 20/1 !.. med mycket häftiga specialeffekter och krasher :)

http://www.viddler.com/Sigun/videos/9/

Plange13
2008-01-20, 19:52
Hmm funderar! iofersig var ni inomhus men rätt många kubik luft ändå krockar farkoster i luften :o själv har jag aldrik haft nöjet o fåt görade :)

kenneth67
2008-01-20, 21:21
härligt med lite film å bilder ... tyvärr !??? så har vi ngen inne aktivitet i klubben detta år depron flaxandet har "dött" det byggs istället friskt på nya modeller ...så vi inväntar våren .. samt tar alla tillfällen till hang flygning istället ;)

wesse
2008-01-20, 21:51
jag har mer uhupor här om ni behöver :lol:

DontHitMe
2008-01-20, 22:12
jag har mer uhupor här om ni behöver :lol:

Helt omöjligt att du har lyckats få tag på det! Vi har köpt upp allt! Även all armerad tejp är restad från tillverkaren! :lol: :lol:

Nästa helg komme vi till Mönsterås och jagar din "fulgubbe" med våra panzer knufflar! :badgrin:

wesse
2008-01-20, 22:30
jag har mer uhupor här om ni behöver :lol:

Helt omöjligt att du har lyckats få tag på det! Vi har köpt upp allt! Även all armerad tejp är restad från tillverkaren! :lol: :lol:

Nästa helg komme vi till Mönsterås och jagar din "fulgubbe" med våra panzer knufflar! :badgrin:

fulgubben är avvecklad men en ny är på g
kul att ni kommer hit då ska ni få på moppe :D

Sigun
2008-01-20, 22:37
Kan man köra pulsjet i er hall ? Palm sa att man fick det.

wesse
2008-01-20, 22:47
Kan man köra pulsjet i er hall ? Palm sa att man fick det.

pulsa på du bara :D

Sigun
2008-01-20, 22:53
Vi hoppas ni ser till att skotta genom skogen så vi hittar fram nu.. ni verkade ju ha ett himla problem att hitta till oss i höstas, ujuj.. vi får stiga upp mitt i natten så vi hinner bort till er innan de blir mörkt.

Har du någon vägbeskrivning ?? eller kör man förbi bokis och sen till tobbe inann man kommer till dig?