handdator

Visa fullständig version : dagens ros till hanke,bokis o nyroth



wesse
2008-01-24, 00:20
underbart men kamrater som hjälper en i svåra stunder :D
Viddler.com - yakla servon - Uploaded by wesse@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/46fdab15/@@AMEPARAM@@46fdab15/
Att vårda hundratals vänner är osällsamt men att vårda en handfull är sällsamt o mycket enklare :lol: wesseordspråk

mds
2008-01-24, 01:49
Hej har du fler uppsätningar av dom servona och motagaren?
Så kanske jag kan få köpa en uppsätning :D :lol:

mvh m

DrHanke
2008-01-24, 08:56
servon å mottagar val kan inte bli bättre, starka fel fria saker kommer borga för mycket och säker flygning!

De svarta paketen kan vi orda om... Kom å se våra kärror som alla har svarta paket och flyger än... Jag hävdar att det är en fråga om vilken laddare och hur man laddar dom som har betydelse.

Jag tror du kommer upptäcka ett liknande fenomen med 2700 ackarna, de har väldig hög själv urladdning så kolla V innan du flyger eller se till att alltid ladda innan. Gör ett prov å ladda dem, låt dem ligga en vecka å sen ladda dem igen kan va kul å se hur de beter sig och om ja har rätt... :)

wesse
2008-01-24, 09:21
servon å mottagar val kan inte bli bättre, starka fel fria saker kommer borga för mycket och säker flygning!

De svarta paketen kan vi orda om... Kom å se våra kärror som alla har svarta paket och flyger än... Jag hävdar att det är en fråga om vilken laddare och hur man laddar dom som har betydelse.

Jag tror du kommer upptäcka ett liknande fenomen med 2700 ackarna, de har väldig hög själv urladdning så kolla V innan du flyger eller se till att alltid ladda innan. Gör ett prov å ladda dem, låt dem ligga en vecka å sen ladda dem igen kan va kul å se hur de beter sig och om ja har rätt... :)

laddar med en bc6 o den sköter ju sig själv....Hanke har du funnit något modellflygande exemplar till mig ännu :?