handdator

Visa fullständig version : Ett stort tack till er alla från mig



wesse
2008-01-28, 10:38
Nu har jag gått ner i varvet lite igen efter denna roliga uppståndelse..kan egentligen inte helt fullt ut förstå varför det blir så här jag är bara mig själv...När jag var o handlade sist såg jag stora japalenos o fick då genast en tanke att jag filmar när jag äter dom o sen skickar jag det till bill hempel..för mig är det en helt vanlig dag o dessa typ av idér dyker jämt o ständigt upp i mitt huvud o jag bara måste fullfölja nästan allt jag kommer på..när jag sen ser alla snälla kommentarer från er o andra i detta och ett amerikanskt forum då fick jag faktisk en tår på kinden..ni är för goa ni sprider glädje i min själ varje dag...jag tänker på Allas vår kära bokis o hanke det va ju dom som startade det hela med tokerierna..ja man får inte glömma bort sitt ursprung.. jag är en glad nykter alkoholist o sprider även detta budskap där jag ser det behövs ..min bakgrund gör nog att jag tokar lite mer då man faktisk sett ljuset på andra sidan o inte fasen såg jag något gigantiskt plan där nä då tror jag skrattet kan hålla oss kvar här lite längre för gigantiska plan vill vi alla se...

Tusen Tack för alla varma singnaler ni sänder det värmer mitt hjärta...

nu till allvarligheterna dags o piggna till med morgonpasset på engelska....yehh YouTube - Gigant fly pass

Strömquist
2008-01-28, 11:27
Wesse, du e den människan som jag vill vara, avslappnad och helt och hållet dig själv.

Kör på wesse.

:lol:

genland
2008-01-28, 12:03
Wessemannen....

Det är nog vi som ska tacka!

:wave:

:best: :thank:

Kent

Mikey
2008-01-28, 13:21
Håller med föregående talare.

Det är nog vi som ska tacka dig Wesse!

Jag skriver inte så mycket här på forumet men jag har varit en modellflygare i 17år. Och när man ska förklara för sina kamrater om vad man håller på med så kan det komma en och annan syrlig kommentar om vilka leksaker och att det där kan ju inte vara så kul eller svårt!

Med dina filmer och tokerier kan nu mina vänner fatta och förstå hur kul man kan ha det inom denna ”stört-sköna-hobby”.

Wesse har lyft modellflyget inom Sverige till oanade höjder. Jag kan bara lyfta av hatten och tacka dig Wesse!

Och precis som Wesse skriver får man ju inte heller glömma Bokis / Hanke / Henry som lanserade sin super-duper-kult-rulle Ää Vääg…….
Här lades ribban för hur modellflyg ska gå till när det är som bäst / roligast!

Sluta för guds skull INTE med att göra dessa underbara filmer som går rakt in i hjärtat och smile-musklerna, livet blir mycket roligare med dessa filmer att titta på.

Och nu är det ju bara och gratulera er till genombrottet i USA där du/ ni tagit förstaplatsen på deras sida genom era filmer.

Over and out
Från en som drives with Futaba but inte är så Haard och eats japp-a-lenos :D

lassebetong
2008-01-28, 13:27
Wessemannen....

Det är nog vi som ska tacka!

:wave:

:best: :thank:

Kent

Måste erkänna att jag flera ggr/dag kollar in om det inte dykt upp något nytt från dig Wesse.
Lika glad blir man varje gång som det sker.
Fortsätt gärna att förgylla våra dagar.

Mvh Lasse

AM
2008-01-28, 15:06
Stå på dig Wesse. We love You!

Mvh
Ove

LIP
2008-01-28, 16:02
Kan bara ansluta mig till ovanstående kommentarer.
Men jag blir lite bekymrad när jag läser och ser alla dessa semlor.
Sköt om dig

/Lasse

kenneth67
2008-01-28, 16:59
jag faller in i ledet å sällar mig till skaran av beundrare !
livet är ingen dans på rosor men med enkla medel kan man göra det enklare .. å en av dom sakerna som underlättar är dina filmer å tokerier wesse! puss å kram på dig :)kör hårt

POD
2008-01-28, 22:46
Jag rättar in mig i denna sällsamma skara.
Stå på dig och fortsätt precis som du är Wesse.
:wave:

Flowtu
2008-01-29, 15:54
YouTube - Arf är dåligt

:D :D :D

Dragon
2008-01-29, 21:57
Wesse bara kör på så det ryker! :D :D :D
Du är vår idol! 8) 8) 8)
Hälsn.
Kalle