handdator

Visa fullständig version : nu rinner tårarna nerför kinderna



wesse
2008-02-02, 21:28
såg just detta på våra fina vänners forum o jag skrattar så tårarna rinner..borde inte hanke henry o bokis contra med en film nu :lol: :lol:
http://www.flyinggiants.com/gallery/showphoto.php?photo=39303

DontHitMe
2008-02-02, 22:12
Bara å gå ner till affären och köpa jappaleno och chillisås då, för jag vill oxå vara med i klubben. Ska kolla med Martin imorrn om han hänger på. :lol:

wesse
2008-02-02, 22:15
Bara å gå ner till affären och köpa jappaleno och chillisås då, för jag vill oxå vara med i klubben. Ska kolla med Martin imorrn om han hänger på. :lol:

yehhh do that for us hard män yehhh...det bästa med dessa tokerier är nog dock att alla får vara oavsett om dom äter japaleno enligt mig är alla som är glada hårda yehhh

Poteta
2008-02-02, 22:18
För mig står det bara
You do not have permission to view the images in this category.
Undrar månne om det är naket ni länkar till?? ;)

wesse
2008-02-02, 22:40
För mig står det bara
You do not have permission to view the images in this category.
Undrar månne om det är naket ni länkar till?? ;)

du får regga dig för att se det kostar inget....jäklar vad du kommer o skratta jag lovar :lol: :lol:

kenneth67
2008-02-02, 22:48
nä det är sant är man inte forum medlem så går det inte att titta på bilder/filmer på giagants!
haha wesse du ska kanske se om du kan få % på losec försäljningen nu ! för den lär ju gå upp en hel del när alla äter japalenos å dricker chili sås ;) grymt hehe

wesse
2008-02-02, 22:58
nä det är sant är man inte forum medlem så går det inte att titta på bilder/filmer på giagants!
haha wesse du ska kanske se om du kan få % på losec försäljningen nu ! för den lär ju gå upp en hel del när alla äter japalenos å dricker chili sås ;) grymt hehe

börjar bli smått orolig att folk glömmer bort modellflyget :?

kenneth67
2008-02-02, 23:00
ähhh ingen risk har ju inte vart väder å flyga ändå bara snö å blås hela tiden .... hmmmm ska bli en real hard man ... ja me ;)
habaneros å tabascosås de du ;))

wesse
2008-02-02, 23:02
ähhh ingen risk har ju inte vart väder å flyga ändå bara snö å blås hela tiden .... hmmmm ska bli en real hard man ... ja me ;)
habaneros å tabascosås de du ;))

ta det lungt bara så du inte blir sjuk..jag har ju fördelen med att jag är redan det :lol:

kenneth67
2008-02-02, 23:18
hahaha ja ,, det har du rätt i ... du får prova först ;)

Hans
2008-02-02, 23:31
Men nu jäklar wesse, nu sitter du med "fingrarna i syltburken" :lol: :lol: :lol:
Nu har du allt ställt till det ordentligt va :lol: :lol: :lol:
Fan va man får skratta, det är tur vi får ha dej :wave:
Men "jänkarna" ska alltid vara värst, "the BIG japaleno" :badgrin: :badgrin: :badgrin:
:thank: wesse och du,,hemsidan-hemsidan-hemsidan

Hans
2008-02-02, 23:36
Kom på en sak till, jag reggade ju också in mej på "jänkarsidan" men törs man skriva samma signatur där som jag har här :roll:
fast å andra sidan, jag flyger ju bl.a med en Air-Core :supz: :supz: :supz:

wesse
2008-02-02, 23:43
Kom på en sak till, jag reggade ju också in mej på "jänkarsidan" men törs man skriva samma signatur där som jag har här :roll:
fast å andra sidan, jag flyger ju bl.a med en Air-Core :supz: :supz: :supz:

var bara dig själv så blir allt du gör sällsamt..ja hemsidan kan jag inte ett smack om kanske någon här vill ta åt sig uppdraget :oops: hantverket ska plockas bort för jag klarar ej av det längre då min arbetskada har blivit värre.men det kan ju bli a hard mäns sida med mycket tokerier i stället..yehh skrattet är den finaste gåvan vi kan få o den kostar inte ett smack..yehhh

Hans
2008-02-02, 23:49
Jag skickar ett pm till dej i morgon

kenneth67
2008-02-03, 10:31
vet inte om ni såg detta på giants men en av deras användare där kommenterade just detta med storleken på deras jappalenos .. dom stora altså .... dom e de inget vidare drag i det är det däremot i dom små sötisarna som wesse stoppar i sig ps det finns ju fina små röda chilli frukter med ;)