handdator

Visa fullständig version : Två vänner flyger bäst



wesse
2008-02-05, 18:02
Att få flyga,äta o skratta med en vän är den största gåvan av dom alla....

YouTube - Wesse and Slammis

Två vänner kan bråka för dom vet hur man förlåta..wesseordspråk

DennanHMFK
2008-02-05, 18:27
haha fin film :D

men.. vart gömde sig det som jag har markerat med tjockis-text? :D

Tags: wesse aircraft futaba bill usa food rc power god nice rcff smff milk fun radio tomten calmato kanel funny

wesse
2008-02-05, 18:31
haha fin film :D

men.. vart gömde sig det som jag har markerat med tjockis-text? :D

Tags: wesse aircraft futaba bill usa food rc power god nice rcff smff milk fun radio tomten calmato kanel funny

ja det får man lista ut själv :lol: :lol: nja det va en standard text men har ändrat detta nu bara för din skull min vän :D

Mr J
2008-02-05, 18:50
Är det världens minsta Flying Giant? ;)

kvaark
2008-02-05, 19:04
Hahhaha, härligt att se ni ligger i hårdträning.

Picknicken påminner mig om två gamla kära tvprofiler som jag såg när jag var liten YouTube - Trazan Apansson - Pulver och Nicko 1982

PS. Wesse inatt såg jag 30000 semlor passera framför mina ögon. Bör alltså finnas så det räcker och blir över av dessa bakverk. Påtal om "bakverk" hur är det med magen efter alla japalenos (det starka ämnet i japalenos är fettlösligt, så en semla borde ta udden av det starka). DS

EPG
2008-02-05, 21:31
Jag hade velat sett er båda som barnprogramledare på TV när jag var liten. Kom ihåg att ni måste lära er flyga mode 1 om ni ska till USA och flyga.

PS. Wesse jag såg ditt hus i tidningen igår, hur går det hittar du något blivande "Wesselanda"?

wesse
2008-02-05, 21:34
Jag hade velat sett er båda som barnprogramledare på TV när jag var liten. Kom ihåg att ni måste lära er flyga mode 1 om ni ska till USA och flyga.

PS. Wesse jag såg ditt hus i tidningen igår, hur går det hittar du något blivande "Wesselanda"?

mode1?????? inget wesselanda ännu :cry: kanske borde heta jappalanda låter ju mer glatt.....

Tobbe O
2008-02-05, 21:45
Kul film :lol: :lol: :lol:

Du kan vara lugn för att Bill Hempel flyger mode 2 PDT_Armataz_02_43

Sigun
2008-02-05, 21:50
Mode 1 = gasen till höger ! de blir spännande :)

Härligt att få se lite utomhus film, med din nya Mini magic extra. Den flög ju fin fint.

/Martin

wesse
2008-02-05, 21:51
Hahhaha, härligt att se ni ligger i hårdträning.

Picknicken påminner mig om två gamla kära tvprofiler som jag såg när jag var liten http://www.youtube.com/watch?v=8SWx9DtU5q4

PS. Wesse inatt såg jag 30000 semlor passera framför mina ögon. Bör alltså finnas så det räcker och blir över av dessa bakverk. Påtal om "bakverk" hur är det med magen efter alla japalenos (det starka ämnet i japalenos är fettlösligt, så en semla borde ta udden av det starka). DS

du är en lycklig man är allt jag kan få fram nu :cry:

EPG
2008-02-05, 21:53
nget wesselanda ännu :cry: kanske borde heta jappalanda låter ju mer glatt.....

Är inte det namnet lite väl starkt?

Mode1 är om man byter plats på kablarna till skev och sida i mottagaren... typ... eller var det gas och höjd...?

DennanHMFK
2008-02-05, 22:59
haha fin film :D

men.. vart gömde sig det som jag har markerat med tjockis-text? :D

Tags: wesse aircraft futaba bill usa food rc power god nice rcff smff milk fun radio tomten calmato kanel funny

ja det får man lista ut själv :lol: :lol: nja det va en standard text men har ändrat detta nu bara för din skull min vän :D

ååååh.. tackar :D :D :best: :wave: