handdator

Visa fullständig version : Yehhh



wesse
2008-02-05, 20:12
http://www.rcflyg.se/album_pic.php?pic_id=1903

bokis
2008-02-05, 20:21
Är det bara jag som får Barbapappavibbar? Han e ju för gullig den där Wesse!! :heart:

wesse
2008-02-05, 20:36
Är det bara jag som får Barbapappavibbar? Han e ju för gullig den där Wesse!! :heart:

tack...men barbapappa är ju ledsen för barbamamma är ju hos dig :lol:

Poteta
2008-02-05, 20:43
Jäklar, vem ligger inne med den Photoshopkunskapen??

wesse
2008-02-05, 20:50
Jäklar, vem ligger inne med den Photoshopkunskapen??

ja du det va ett enkelt program som följde kameran..så det är ju klåparen wesse som lyckats med denna bild...fin avatar Poteta nu slipper vi alla skämmes för dig :lol:

Poteta
2008-02-05, 21:02
Det ser ju riktigt proffsigt ut, wesse in the USA, YEEAAHHH!!!

Min avatar ser ut att ha fått gulsot, får nog ta tempen sedan. :D

Hans
2008-02-05, 22:22
Jäklar, vem ligger inne med den Photoshopkunskapen??

ja du det va ett enkelt program som följde kameran..så det är ju klåparen wesse som lyckats med denna bild...fin avatar Poteta nu slipper vi alla skämmes för dig :lol:
På tal om kamera, vad har du för kamera wesse? Om vi nu pratar om videokamera, den verkar filma bra och jag är i funderingar på att inhandla en kamera.

wesse
2008-02-05, 22:27
Jäklar, vem ligger inne med den Photoshopkunskapen??

ja du det va ett enkelt program som följde kameran..så det är ju klåparen wesse som lyckats med denna bild...fin avatar Poteta nu slipper vi alla skämmes för dig :lol:
På tal om kamera, vad har du för kamera wesse? Om vi nu pratar om videokamera, den verkar filma bra och jag är i funderingar på att inhandla en kamera.

en sonyhandycam en gammal rackare med små dvd skivor som spelar in i vob format som är knepigt att föra över till datorn..skulle nog velat haft en hårdisk-kamera i stället där du kan spela in timmar o åter timmar..vet inte hur överföringen funkar där...man önskade man fick provfilma med en kamera innan man köper...nu får denna hålla ihop till usa resan o få ta med mig 100skivor blir då 50 timmars film att se på..stackars sosen :lol:

Mr J
2008-02-05, 22:40
Det där var verkligen en störtcool bild! :up:

Wesse, du har mail...

Hans
2008-02-05, 22:42
Sedärja, jag har också en Sony Handycam men den spelar in på band så jag funderar på att förnya mej lite. Om någon är intresserad så är den till salu och väldigt, väldigt,väldigt lite filmad med.

wesse
2008-02-05, 22:55
Det där var verkligen en störtcool bild! :up:

Wesse, du har mail...

nix no mail in box??