handdator

Visa fullständig version : Bellancan



Wulfman
2008-02-11, 12:42
Blir AVIS på er som bor söderut.....får äta "temlor" utan att förfrysa fingrarna

........vill HA VÅR ;)

Jag var ute och premiärflygde decathlonen igår iaf på Salanda 8) ....frös som f-n :? hehe

.....först premiärflygningen på åland som inte blev nån premiärflygning (hade skruvat åt ett däck för "tight" så det bar av rakt ut i terrängen innan jag hann lyfta)
http://www.rcflyg.se/album_pic.php?pic_id=1911

Lyckligtvis gick gårdagen utan problems....lite för framtung kärra bara.

Hmmm....kanske dags att skaffa liten videokamere :roll:


http://www.rcflyg.se/album_pic.php?pic_id=1912

wesse
2008-02-11, 12:48
yehhh vilken fin go kärra det va oj oj rena brudmagnet som jag brukar säga om mig själv :lol: vore toppen med film blir mer som på riktigt då o så får man ju höra the wulf prata o motorer som romar yehh..grattis den är hel :D

Wulfman
2008-02-11, 12:54
Hehe....tack för det Wessemannen :D ......hmmm kanske skulle packa ner den i bilen. Ska nämligen på dejt senare i sthlm idag....
:lol:

.....tjejen kanske smälter som smör när hon ser den "ferrariröda bellancan" ;)

T5
2008-02-11, 13:04
Haha, kanske ska lämna planet hemma. För all del en kanonfin modell, men inte alla tjejer uppskattar att man "leker" med modellflygplan.

Min tjej tycker det är helt OK, men visst har man hört att andra inte tycker att det är så 'vuxet'.
Jag skulle introducera modellflyget lite senare, inte på första dejten ;)

wesse
2008-02-11, 13:09
Haha, kanske ska lämna planet hemma. För all del en kanonfin modell, men inte alla tjejer uppskattar att man "leker" med modellflygplan.

Min tjej tycker det är helt OK, men visst har man hört att andra inte tycker att det är så 'vuxet'.
Jag skulle introducera modellflyget lite senare, inte på första dejten ;)

fel fel man ska vara ärlig o berätta allt om sig själv på första dejten...hmm säger jag som nu lever allena...men vet att ärlighet varar längst.....
berätta att din bästa vän heter wesse om du vill få slut på en pinsam dejt :lol:

Wulfman
2008-02-11, 13:11
Ähhh.....dem skall lära sig i tid :lol:

Brukar skicka en Bill Hempel video när dem frågar vad det är för hobby jag håller på med..... 8)

wesse
2008-02-11, 13:30
Ähhh.....dem skall lära sig i tid :lol:

Brukar skicka en Bill Hempel video när dem frågar vad det är för hobby jag håller på med..... 8)

yehh den ska jag oxå prova :lol:

mina varma lyckönskningar inför denna stora dejt ska ägna varje sekund denna dag o tänka på din framgång inom modelldetjen...ta med japaleno i stället för blommor då blir hon förvånad :)

POD
2008-02-11, 13:30
Det är inte utan man längtar till våren, har flygit väldigt lite
nu i vinter, så man börjar få lite abstinens nu.
Har bara testat grabbes elkärra lite, men snart är det dags.
Hatar att frysa så fort man ska göra något ute.

Mr X
2008-02-11, 17:20
Gräset är grönt och det börjar snart bli dax att klippa på vårt fält.
Jag vägrar klippa gräs i februari

T5
2008-02-11, 17:36
fel fel man ska vara ärlig o berätta allt om sig själv på första dejten... Ja man ska vara ärlig, meeeen man kan prata om olika saker, tex inte modellflyg det första man gör :)

wesse
2008-02-11, 18:29
fel fel man ska vara ärlig o berätta allt om sig själv på första dejten... Ja man ska vara ärlig, meeeen man kan prata om olika saker, tex inte modellflyg det första man gör :)

jaha då förstår jag varför jag lever ensam :lol:

DennanHMFK
2008-02-12, 09:08
fin fin den där :)

kanske se på Sööpings-Träffen den 23:e :)

Nexus
2008-02-12, 10:35
http://www.rcflyg.se/album_pic.php?pic_id=1912

Det var skönhet fint Bellancan Röd,Wulfman

MVH Steve

:D :D

Wulfman
2008-02-12, 17:41
Jag tycker brudarna brukar ta det där med modellflyg bra..... ;)

Fast det kan va lite svårt att få dem dem till fältet :lol: :lol:

McRegor
2008-02-12, 17:48
Jag tycker brudarna brukar ta det där med modellflyg bra..... ;)
Fast det kan va lite svårt att få dem dem till fältet :lol: :lol:
Tjena,
Va - skall du ha brudarna med till fältet. Nä - en friplats måste vi få ha kvar... PDT_Armataz_02_07
Hälsningar
Roger

PS: Men Bellancan hoppas jag du har med till Köping !

Wulfman
2008-02-12, 18:09
Klart Bellancan följer med :p