handdator

Visa fullständig version : En heldag med precis allt...flyg...glass..lektion...harley



wesse
2008-02-12, 21:33
Nu har vi haft en heldag av guds nåde det blev flygning....vi fick se glassbilen komma yehhhh...slammis va här med sin Harley..yehhh...Nyroth har haft en mycket praktisk lektion hur man blir en bättre flygare...yehhh detta blev även min första långfilm...yehhh

Viddler.com -heldagglasslektion - Uploaded by wesse@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/68bbf0c8/@@AMEPARAM@@68bbf0c8/

Wulfman
2008-02-12, 21:47
Myyysigt ni verkade ha det 8)

Du får väl dra ihop en lite större flygträff av RCFF:are du som bor lite längre söderut.....tror alla norr om dalälven går med ständig flygabstinens PDT_Armataz_02_04



mina varma lyckönskningar inför denna stora dejt ska ägna varje sekund denna dag o tänka på din framgång inom modelldetjen...ta med japaleno i stället för blommor då blir hon förvånad




....å tack för den wessemannen såg den inte förrän nu, värmde mitt hjärta...dejten gick bra fast den här ggr var det jag som backade.....kemin utebleev...tänk att det ska vara så svårt att hitta den stora kärleken. Får väl ligga å krama lilla Focke Wulfen ikväll igen då PDT_Armataz_02_05

2008-02-12, 21:55
Nyroth måste ju va en riktigt Hard Man. Flyger så Wesse blir tyst och tycker dessutom att yapaleno smakar gurka :rock:

ssn
2008-02-12, 22:11
Nu har vi haft en heldag av guds nåde det blev flygning....vi fick se glassbilen komma yehhhh...slammis va här med sin Harley..yehhh...Nyroth har haft en mycket praktisk lektion hur man blir en bättre flygare...yehhh detta blev även min första långfilm...yehhh

http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/58/

Hö Hö.. Tre intressen här i livet hade man....Flygplan, vapen å "runntimmer".... Men vafa... Nu hinner man ju bara med att sitta å stirra på Wesses video...!? Vilka var med High Chaparal!? Wesse, Wesse å Wesse !!?!!??

Hejja Wesse! Du ä bäst!

Wesse for Precedent in The US of Ā

Sosen!

Sigun
2008-02-12, 22:58
Vilken kanon förklaring av vad man ska träna och hur man ska träna. När får vi se "Nyroths video flygskola" mer sånt här på forumet så kan vi alla träffas i Wesses vardags rum och hovra runt där, då behöver vi inga stora flygfält längre :) :)

/Martin

ssn
2008-02-12, 23:35
Vilken kanon förklaring av vad man ska träna och hur man ska träna. När får vi se "Nyroths video flygskola" mer sånt här på forumet så kan vi alla träffas i Wesses vardags rum och hovra runt där, då behöver vi inga stora flygfält längre :) :)

/Martin

Kalle kalas!

Hovra med Wesse,,,,, Hemmahos reportage hos Wesse med Ria Wägner!
Wesse... Kan du vinka baklänges! Det kunde Ria.... :badgrin:

hare...
Sosen..

Robin
2008-02-13, 00:09
Kul ni verkar ha haft.

Nu blir man ju avis på dina träningsredskap åxå..

Å jag som hade målet för sômmern å bli lika duktig som wesse på att flyge..
Hur fluger man knivâgg mä en slowstick?

Tack för dina underbara filmer...

å tack till Nyroth för alla suveräna tips... :D

wesse
2008-02-13, 09:54
kollade på filmen i dag o insåg att lektionen i slutet by nyroth är nog inte så dum att träna vidare på :idea:

wesse
2008-02-13, 15:35
nu sitter jag här ensam o nyroth har lämnat mig suck ...det är nästan så man saknar honom lika mycket som bokis lilla gumma...snyft

fick dansa mig glad igen o såg nya möjligeter öppna sig ...kan ju inte deppa resten av mitt liv bara för att det saknas något...

sorg måste få finnas men det ska ju få plats med annat oxå....wesseordspråk
YouTube - Gummidance

DennanHMFK
2008-02-13, 16:50
hehe trevlig film :)

trodde jag hade tappat hörsel på golvet ett tag, var så tyst i början. haha
inget gott Wesse-prat på länge, men sen...oojoj. :oops: