handdator

Visa fullständig version : Stackars Bill hempel



wesse
2008-02-14, 11:40
tydligen har Bill svårt att äta starka kryddor o nu har han fått mycket tryck på sig att få fram en video där han äter Japaleno...han undrade vad jag ställt till med i hans liv men jag anser nog att han får mycket rolig reklam för denna smått tokiga uppståndelse...nästan lika roligt att äta japaleno som o flyga...kanske för jag är bättre på o äta än o flyga...avis på hanke är jag.. han kan både äta o flyga o så får han se gumman nästan varje dag :D

hurra för alla skåningar i dag på alla hjärtans dag :D

wulfman sosen kenneth o wesse får gratta sig själva med en semla i dag då :lol: tobbe har ju sin yak..ånge har ju sin post...o.s.v he he

min morgonfilm till stackars Bill :lol:
YouTube - Cry for Bill

Poteta
2008-02-14, 18:15
Poor wesse, I hope u will get over it soon. :cry: :cry:

wesse
2008-02-14, 19:29
här är Bills första svar på the hard mäns video...yehhh



YouTube - Hard Man Bill Hempel

Hans
2008-02-14, 19:35
Jaha du wesse,,, upp till bevis :D

wesse
2008-02-14, 19:36
Jaha du wesse,,, upp till bevis :D :shock: :? :cry:

Poteta
2008-02-14, 19:45
Haha, det är bara till att fixa en video med sällsam flygning. :) :D

McRegor
2008-02-14, 20:05
Hej,
Jaha - nu vet man var ribban ligger för Bokis och hans stor-Cubbar - detta vill ja se nästa gång jag rullar in på Lindlöt, Bullgubben..:)
Hälsningar
McR

lodde
2008-02-14, 20:09
Fram med calmaton nu wesse och träna lite innan resan :D :D

kenneth67
2008-02-14, 21:13
ehh ja du wesse verkar som lille bill e lite avis på din uppmärksamhet ... så visa grabbarna att du kan flyga med inte bra knapra yapalenos .....

wesse
2008-02-14, 21:43
jo nog är jag nervös för jag kan verkligen inte flyga speciellt bra men så fort vädret o hälsan tillåter ska jag börja träna med u-can-do´n o mina andra modeller får nog vila tills jag kommer hem igen vill ju ha något o flyga med resten av sommaren :lol: vi va o fixade pass i dag o jag fick krama en polis o det kändes sällsamt ska ni veta..yehhh
YouTube - The Police

T.S
2008-02-14, 21:43
Var det den du skulle få prov flyga..då får du nog visa lite avancerade manövrer för han..typ innerman,backhalare,harrierbuk ...dom har han nog aldrig sett :D :D

bokis
2008-02-14, 21:50
Lite intressant det här..Ska inte svära på det men visst är det en TWM Clipped Cub han rattar runt?Jodu Wesse,nu har du nåt o bita i..

AM
2008-02-15, 10:22
Ja nu får man ligga i HARD träning!
Jag tycker det är fusk med att korta vingarna på Cub'en. Det är svårade att avancera med fullängdsvingar...

På tal om avancerade manövrar - Pratade med Mr J igår. Han hade haft problem med ett segelplan. Som han beskrev det: Stall - Vikning - Stall - Vikning - Stall - Vikning - Stall - Vikning - Päronträd!

Dé Ni!

Ha en fin helg. Skånevädret just nu - kristallklart och mycket svaga vindar.

Mvh
Ove

Zekee
2008-02-15, 10:34
Ja, gott folk. Här i Ånge har vi ju tjuvskytten och rappalan... Ska iväg å flyga nere på isen strax så vem vet, en rappala kanske kommer med på film... Tjuvskytten tänkte jag låta bli, men man vet ju aldrig...

Mats J
2008-02-15, 11:06
Lite intressant det här..Ska inte svära på det men visst är det en TWM Clipped Cub han rattar runt?Jodu Wesse,nu har du nåt o bita i..

Det är väl den här som han flyger med http://www.billhempel.com/newsite/pages/cub.html

Wesse du har väl sett på Bill:s hemsida att han flyger uav som jobb (Det gjorde Nyroth i USA också står det i en AoH). Så flyg lågt mellan buskar o snår så ska du se att du också blir en hardmanflygare :) .

Mvh Mats J

wesse
2008-02-15, 15:42
Lite intressant det här..Ska inte svära på det men visst är det en TWM Clipped Cub han rattar runt?Jodu Wesse,nu har du nåt o bita i..

jag biter nog hellre i en japaleno än försöker ratta runt bill´s plan :D men jag skulle nog få vara med på förstasidan i någon form av herrtidning om jag skulle crasha hanses Cub yehhh...
ligger i träning nu men har bara kommit till frukost övningarna ....
YouTube - I new day..yehh

kenneth67
2008-02-15, 20:04
haha leverpastej macka med jordgubbar_!!! du är garanterat ensam om det ... hehe

wesse
2008-02-15, 21:05
haha leverpastej macka med jordgubbar_!!! du är garanterat ensam om det ... hehe

dom kvinnor som har funnits i mitt liv äter detta än i dag om jag inte har fel..den som provat detta brukar ändra uppfattning om både mig o mat..yehhh