handdator

Visa fullständig version : snart dags......



wesse
2008-02-21, 20:42
ja då va resan beställd o vi hamnar i New York för att sen bila ner till Joe nall hoppas o få se lite museum på vägen kanske en skymt av vita huset..Har bett Owe o följa med som reseledare då han har mer resvana än slammis o mig ..tack Owe för att du hjälper oss...ska göra allt jag förmår med film o diverse tokerier så ni alla i detta forum ska känna sig delaktiga..vet ej hur jag ska lösa filmbiten ännu kanske måste ni vänta på film tills vi är hemma igen men det löser sig...nu ska ni alla här vetra att det pirrar i min mage för det blir nog min livs resa... jag fyller på i denna tråd när vi vet mer om resan..vet ej om alla vill se hur detta utvecklar sig men var o en väljer ju o se det dom vill :D ska då försöka få fram ett o annat skratt till er alla goa gubbar o gummor i detta forum...

mvh wesse

Mr J
2008-02-21, 20:48
Skitskoj! :D

När blir det då?

wesse
2008-02-21, 20:54
Skitskoj! :D

När blir det då?

10maj sker avresan o hem får vi se har ju fått något mail om att jag borde stanna kvar där nere :lol:

Wulfman
2008-02-21, 22:19
GRATTIS ! ;)

.....till "ToKReSan" hoppas Ni får riktigt skoj, ser fram emot filmen sen :lol:

Hmmm New york förresten var det inte i Arizona Mr . Hempel bodde eller är jag helt ute och cyklar :roll:

Flög själv ner till Tuscon för några år sen...hyrde en bil....åkte runt och hälsa på olika indianstammar (indiantokig & flygtokig) OCH flygbutiker & flygmuseum finns massor i Arizona.

Bon Voyage ;)

Sigun
2008-02-22, 07:24
Joe Nall verkar vara i South Carolina, körtiden beräknades på mapquest till ca 12 timmar.


/Martin

wesse
2008-02-22, 10:05
Joe Nall verkar vara i South Carolina, körtiden beräknades på mapquest till ca 12 timmar. tar nog någon timme till för jag ska prata med byborna längst vägen yehhh

/Martin

Sigun
2008-02-22, 12:12
Tappade du talförmågan Wesse ?? blev så du chockad att du glömde skriva en kommentar :D :D

Mr J
2008-02-22, 12:23
Titta en gång till, han rörde till det och stoppade in den i citeringen... :lol:

Sigun
2008-02-22, 15:13
spån.. att han inte kan lära sig att skriva på forumet nån gång :D :D Det ska bli väldigt spännande att följa resan, tyvärr har jag precis bytt jobb, annars skulle jag gärna hängt med grabbarna till USA, men de blir väl flera Joe Nall framöver i framtiden då får man passa på att åka över någon gång.

/Martin

Wulfman
2008-02-23, 10:21
Va du har blivir kryptisk då Wessemannen... ;)

Var lite nyfiken på resplanerna bara....... :lol: :lol: :lol:
Skulle oxå gärna hängt med om jag haft möjlighet.....